Prezent DIY - 365 powodów, za które Cię kocham ♥

Dziś chcę Wam przedstawić świetny pomysł na prezent.
 Jest on łatwy, przyjemny, a co również ważne, zrobiony własnoręcznie, więc nie wydamy na niego fortuny, a będzie bardziej wartościowy :)

Każda chwila to idealna okazja żeby podarować taki prezent bliskiej nam osobie. Jest to prezent DIY, który dajemy osobie, aby ta otwierała przez kolejny rok po jednej karteczce dziennie i każdego dnia mogła przypominać sobie miłe chwile i czuć się wyjątkowo. Można zrobić go dla chłopaka, dziewczyny, mamy czy przyjaciółki lub znajomego, dla kogo tylko chcemy, a wtedy słówko "kocham" zamienić na lubię :)
Ja postanowiłam zrobić taką niespodziankę dla mojego chłopaka.








Przygotowanie  ♥

 Przygotowujemy 365 karteczek, rozmiar czy kształt zależy od Was, mogą to być kwadraty, prostokąty czy serduszka. Ja wykonałam wszystko na kwadratowych karteczkach kupionych w sklepie, ponieważ nie miałam zbytnio czasu, żeby bawić się w wycinanie.
Następnie zabrałam się za pisanie powodów, za które kocham mojego chłopaka. Oczywiście najpierw w zeszycie, "na brudno", nie od razu na kartkach. Znalazły się tam przeróżne powody, od tych oczywistych po te mniej.. m.in. co w nim kocham, jakieś jego zachowania, przyzwyczajenia, które w nim lubię, wspólne wspomnienia, rzeczy które dla mnie robił bezinteresownie, chwile w których czułam się wyjątkowa czy rzeczy za które byłam mu wdzięczna.
Wbrew pozorom nie było to aż takie łatwe i trochę czasu mi zajęło napisanie tylu powodów. Gdy mamy już gotowe 365 powodów to przepisujemy je na kartki :)







 Następnie gdy miałam już gotowe karteczki, zawijałam każdą poklei w ruloniki, a potem przewiązywałam je wstążkami. Żeby było mi łatwiej karteczkę owijałam na długopis, a potem zawiązywałam wstążkę, dzięki temu rulonik się nie pogniecie. Dodatkowo oprócz karteczek postanowiłam, że dodam jeszcze ulubione cukierki mojego chłopaka.


Mając już gotowe powody potrzebne teraz coś do czego można je schować. Początkowo miał to być słoik, który bym przyozdobiła, ale karteczki i cukierki zajmowały tyle miejsca, ze nawet największy słoik by ich nie pomieścił, dlatego sama zrobiłam pudełko.


Zwykły szary karton okleiłam wszędzie białym papierem, a na górze przykleiłam serca i kartkę z napisem "365 powodów, za które Cię kocham", której wcześniej przypaliłam boki, a następnie wszystko do niej wsypałam.



Mój chłopak bardzo się ucieszył z tego prezentu i od razu jak dostał to otworzył kilka karteczek jak również przez kolejne dni zrobił tak samo. Był bardzo zadowolony i się cieszył i mówił, że to najlepszy prezent jaki dostał, bo wie, że był robiony prosto z serca.
Taka mała karteczka z kilkoma miłymi słowami może sprawić, że ktoś od razu poczuje się lepiej.

Pomysł można wykorzystać jako prezent na święta, rocznicę, urodziny, walentynki czy tak jak u mnie było, bez okazji. Na pewno każdemu z nas byłoby miło dostać taki prezent, czytać jakąś rzecz dzięki której  było komuś miło, a to my byliśmy tego sprawcą :)

60 komentarzy:

  1. świetny pomysł ;) wymaga wkładu własnego no i uświadamia nam jak wiele rzeczy jest nam bliskich w 2 osobie ;) ja z prezentów własnoręcznych szyłam rok temu podusię- ręcznie, bo nie mam maszyny ;) i świeczka z cynamonem, suszonymi pomarańczami i anyżem ;) super ;) takie prezenty od serca zostają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetne pomysły! :) prezenty robione własnoręcznie są cudowne :) szkoda że ludzie sie na nie tak rzadko decydują

      Usuń
  2. Ale przekochany prezent no! Świetnie to wykonałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama takie coś robiłam i udało mi się dojść tylko do 50 powodów, bo ciężko coś wymyślić i nie powtarzać się, więc jestem pod wrażeniem, że aż tyle tego zrobiłaś :D

    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pomysły! Świetnie to wygląda :) I tyyyyyle cukierasów ;)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie prezenty! chcę przyjaciółce na 18 zrobić taki prezent, ale nie wymyślę chyba aż tylu rzeczy :O
    jamaicantrip97.blogspot.com
    obserwuję bo świetny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne to jest! Chyba zrobię taki prezent przyjaciółkom na święta - lepiej cieszą takie rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie to wygląda
    proste ale nadzwyczajne
    *
    zapraszam Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  8. Czaderski pomysł ! :) prosto z serca, kreatywny i wymaga wkładu własnej pracy :) bardzo mi się podoba, myślę ze ho wykorzystam :) z siostrą kiedyś zrobilysmy dla naszej starszej siostry słoik z karteczkamk na których były wspólne wspomnienia, cytaty i to co w niej lubimy. Każda kategoria miała swój kolor, też jej się bardzo podobało :). Pozdrawiam Rebel :) eternalrebel55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super własnoręczny pomysł :P . Bardzo kreatywny. Dziekuje za komentarz u mnie :P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały prezent. Sama chciałabym coś takiego dostać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się Twój pomysł! Chyba przygotuję coś takiego z siostrą dla mamy na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie słodkie.:) Idealne na Walentynki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. słyszałam kiedyś o tym pomyśle! bardzo pracochłonne, ale warte :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany, rewelacyjny pomysł! Sama z chęcią bym coś takiego dostała :)
    Zapraszam na wyprzedaż szafy (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. GENIALNY POMYSŁ!
    Szkoda, że mam już wszystko przygotowane bo bardzo chętnie bym komuś coś takiego podarowała :)
    Bardzo ciekawy blog!
    Pozdrawiam cieplutko!
    duusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest niesamowite :) Skorzystam z Twojego pomysłu na prezent dla rodzicow :) obserwuję oczywiście :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem jeden z prezentów nad którytm trzeba się troszke wysilić i na pierwszy rzut oka widać, że jest prosto z serca. Myślę, że sama byłabym bradzo zadowolona z owego prezentu może i nawet bardziej niż z jakiejś materialnej rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w tym momencie robię ogromny szalik dla mojego chłopaka na drutach. Szukam właśnie pomysłu na coś jeszcze i chyba skorzystam! Na pewno zrobi mu się miło :)Też uważam, że prezenty od serca są najlepszym pomysłem :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj warto zrobić coś takiego :) przyjemnie się robi, bo można sobie przypomieć też wiele fajnych chwil czy nawet uświadomić niektóre miłe rzeczy hihi :)

      Usuń
  19. Uratowałaś mi życie ! Na prawde nie miałam pomysłu co oprócz zakupionego prezentu dać swojemu chłopakowi na zbliżające się Mikołajki, a takie pudełeczko okazuje się naprawdę rewelacyjnym pomysłem ! Jutro biorę się do roboty, dziękuję bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, bardzo oryginalny pomysł. Od początku wiedziałam, że Twój chłopak będzie bardzo zadowolony z tego prezentu, bo włożyłaś w niego dużo serca. Musiałaś poświęcić na to sporo czasu i zaangażowania, bo wszystko wygląda naprawdę ślicznie i estetycznie. A co najlepsze, przypomniałaś mi moje ulubione cukierki dzieciństwa, dziękuję! :)
    Pozdrawiam, http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. O rany. Wspaniały i prosty sposób jaki szukam! Wiadomo że nie łatwo znaleźć aż 365 sposobów dlatego jestem pod wrażeniem. :)
    http://emosia-samosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. O mamuniu! cudowny prezent! ♥ ale baaardzo pracochłonny!!
    Świetne!

    The White Print

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo pomysłowe , strasznie mi sie podoba
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. mega kreatywnie!
    świetnie ci to wyszło, sam bym się ucieszył z takiego prezentu :))
    słodkie!
    Zapraszam do mnie -> http://jakubmarssh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny prezent ! Dziękuję za pomysł :*

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. też kiedyś takie zrobilam! fantastyczny prezent jak i pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zrobiłam takie dla mamy na Boże Narodzenie :* Tylko że zrobiłam tyle karteczek ile moja mama ma lat ;) I włożyłam je do słoiczka :) Genialny prezent :3 Myślę że mama się ucieszy... Nie moge sie doczekać świąt.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł z tym prezentem :) Widać, że daje się go osobie prosto z serca. Wiadomo, że można iść do sklepu kupić coś, jednak to sprawi drugiej osobie większą radość.
    Dzięki za inspiracje! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Widziałam dużo takich diy, ale w słoiku. Twoja wersja bardzo mi się podoba, dodatkowo cukierki pomiędzy karteczkami to też świetny pomysł! :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Widać, że bardzoo kochasz swojego chłopaka :) Super prezent,ale nie wiem czy bym wymysliłam aż 365 rzeczym bez powtarzania :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Robię takie coś mojemu chłopakowi na rocznicę w styczniu. Ale prócz powodów, za którę go kocham dodaję wspomnienia, piosenki i cytaty i mimo takiego zróżnicowania-jest to trude. Wszystko robię na innych kolorach karteczek. Powody na różowych,wspomnienia na zielonych i cytaty oraz piosenki na niebieskich. Mam nadzieję, że doceni to, ile pracy w to wkładam *,*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudne urozmaicenie, bardzo pomysłowe, a chłopak doceni na pewno i będzie szczęśliwy i zadowolony! :)

      Usuń
  33. Na pewno to samo zrobie! Mam dla kogo! ;) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. tez uwielbiam DIY ;)

    brunettevibes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super pomysł na prezent!:)
    Pozdrawiam:)
    http://brunettecrazylife.blogspot.com/2015/12/jak-radzic-sobie-ze-stresem.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Super pomysł na prezent!
    Dużo roboty, ale widać, że jest zrobiony z serca :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaki świetny pomysł uwielbiam takie własnoręczne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny pomysł na diy, idealny na walentynki.
    http://luuxyaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. jeju ale cudne :)
    co powiesz na wspólna obserwacje ? jeśli tak to zacznij i daj znac
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Własnoręczne prezenty są najlepsze bo od serca, a nie kupne coś z promocji, żeby było. Na zeszłe święta, też zrobiłam chłopakowi taki prezent, tylko czy on to czyta? hahahhaa
    zapraszam do mnie :D
    http://sandramitulablogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie urocze <3 Kocham ten odcień różu, dlatego twój blog bardzo mi się podoba. Z chęcią czytało mi się post, masz świetny styl pisania :) Zapraszam do siebie.
    Obserwuję!
    http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Wpadłaś na świetny pomysł! Nigdy nie pomyślałabym o takim prezencie. Na pewno osoba która by taki prezent dostała, bardzo by się ucieszyła! Cały karton prześlicznie się prezentuje :) Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  43. No i miał rację, że jest to najlepszy prezent. Takie prosto z serca są prze miłe i sprawiają wiele radości. Podziwiam cię za przygotowanie tylu karteczek, na prawdę. No i potem jeszcze takie przystrajanie :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny prezent! Nie wyobrażam sobie ile czasu mogło ci to zająć, bardzo pracochłonne, podziwiam! Slicznie się prezentuje! <3
    nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. No proszę widziałem juz różne prezenty, ale takiego jeszcze nie. Pomysł jest oryginalny i czasochłonny. Nie jest to prezent w sklepie kupiony na odczepne, ale własnoręcznie zrobiony. Takie rzeczy mają duża wartość. I szczerze jak kiedyś będę miał dziewczynę i będzie jakaś lepsza okazja to wykorzystam twój patent ;)
    http://drwalstory.pl/

    OdpowiedzUsuń
  46. Zrobiłam kiedyś taki prezent chłopakowi na jakąś okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowny prezent!
    Moja przyjaciółka taki zrobiła mamie na urodziny i codziennie otwiera jedną, jest zachwycona.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękny pomysł! Prosto ze serduszka :) Uwielbiam i doceniam takie prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jaki idealny prezent ♥

    Wesołych Świąt życzę i zapraszam do siebie
    MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeju ale fantastyczny pomysł! Wykorzystam go z pewnością :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Jaki mega pomysł! Wierze, że chłopak musiał być zachwycony! *.* Widzę, że nasi faceci lubią te same cukierki haha :D Myślę, że skuszę się aby zrobić coś takiego na Święta mojemu chłopakowi! <3 Dziękuje za ten post, bo nawet nie pomyślałam o czymś takim, a chciałam właśnie zrobić coś własnoręcznie! :)
    Obserwuje, bo masz bardzo fajnego bloga!

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz! ♥
mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej ♥

Copyright © 2014 Jusstinkaa , Blogger