piątek, 4 listopada 2016

Prostownica PROtect S8700 - Remington

Wszystkie bardzo dobrze to znamy.. kobiety z prostymi włosami marzą o falach bądź lokach, a posiadaczki kręconych włosów zachwycają się prostymi pasmami. 
Moje włosy z natury są falowane i lubię je takie, jednak najbardziej podobają mi się gdy są wyprostowane. Wtedy czuje się najlepiej i najbardziej kobieco, a co za tym idzie - dodaje mi to również pewności siebie. 
Prostownica to dla mnie niezbędne urządzenie, które w kilka minut potrafi odmienić naszą fryzurę.
Zdążyłam przetestować kilka takich urządzeń i jedne spisywały się dobrze, inne całkiem mi nie podeszły. 
Ostatnio miałam okazję testować prostownicę Remington PROtect. Różniła się ona znacznie od wcześniejszych używanych przeze mnie tego typu produktów. W związku z tym podzielę się z Wami moją opinią :) 





Opis od producenta:

Zaprojektowana tak, aby była bezpieczna dla włosów (68% mniej uszkodzeń w porównaniu ze zwykłą prostownicą*), ta prostownica nawilża włosy i zapewnia najwyższą, profesjonalną jakość połączoną z ochroną włosów przed uszkodzeniami powodowanymi wysoką temperaturą – a wszystko dzięki innowacyjnej technologii HydraCare. Dzięki niej włosy otulane są chłodną mgiełką, co sprawia, że podczas prostowania nagrzewają się w mniejszym stopniu, dzięki temu Ty możesz stylizować włosy jednocześnie je chroniąc.


Urządzenie otrzymujemy w eleganckim kartoniku, który zdecydowanie przyciąga wzrok, ze względu na ładne i estetyczne wykonanie. W opakowaniu znajdziemy zestaw, który składa się z prostownicy, etui oraz instrukcji obsługi. Sprzęt jest jednak na tyle prosty w obsłudze, że z pewnością nikt nie będzie mieć problemów by bez niej połapać się jak działa.


Już na pierwszy rzut oka widać solidne wykonanie prostownicy. Została ona wykonana z najwyższej jakości produktów. 
W urządzeniu zastosowano płytki Advanced Ceramid, wzbogacone keratyną, olejem arganowym oraz olejem z orzeszków makadamia. Dzięki temu włosy są bardziej błyszczące i zdrowiej wyglądają. Płytki nagrzewają się bardzo szybko. Wystarczy zaledwie 15 sekund, dlatego jest to cenny atut jeśli się gdzieś śpieszymy.



Prostownica została wyposażona w technologię HydraCare, która powoduje wydobywanie się chłodnej mgiełki podczas stylizacji, która zapobiega nadmiernemu nagrzewaniu się włosów. Aby z niej skorzystać wystarczy napełnić specjalny zbiorniczek wodą destylowaną.



Prostownica PROtect S8700 posiada 5 ustawień temperatury. Optymalną dla stylizacji z użyciem chłodnej mgiełki: 170°C, ale można prostować włosy bez niej. Najwyższa temperatura jest równa 230°C. Dzięki temu cały czas mamy kontrolę nad wszystkim. 

Jak sprawdza się produkt Remingtona? 
Prostownica sunie po włosach gładko, nie szarpiąc ani nie wyrywając ich. Płytki są bardzo szerokie oraz długie, dzięki czemu można prostować większe pasma. Już za jednym pociągnięciem uzyskujemy zadowalające efekty. 
Funkcja HydraCare oprócz efektu znacznie mniejszego nagrzewania sprawia, że nasze włosy są również nawilżone oraz miękkie w dotyku. 


Prostowanie moich długich i gęstych włosów zajmuje mi zaledwie 15 minut, podczas gdy wcześniej kiedy używałam innych prostownic, zajmowało mi to ponad godzinę. Różnica jest bardzo duża, ale to nie jedyne miłe zaskoczenie w porównaniu do innych prostownic. 
Obecnie podczas prostowania moje włosy wcale się nie kruszą! Dawniej miałam z tym problem z każdą prostownicą. Również ważne jest to, że efekt prostych włosów utrzymuje się cały dzień, a nawet dwa, bez żadnych poprawek. Ewentualnie jeśli robiłam sobie koka na noc, to następnego dnia wystarczyły 2 minuty prostowania aby ponownie mieć gładką tafle :)



Jestem mega zadowolona z prostownicy i jeśli tylko zastanawiacie się nad kupnem tego urządzenia to bardzo polecam Wam to cudo, które w pełni spełnia swoje zadanie :) 

43 komentarze:

  1. Swietny efekt ja podobny osiagam dzieki prostownicy z bosch'a :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny gadżet


    http://skucinskae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja szukam idealnej prostownicy do swoich włosów, chyba jeszcze trochę poszukam ;>

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie ta prostownica jednak ja bardzo rzadko używam bo mam naturalnie proste włosy haha ogólnie świetny efekt na sam koniec ;)
    Pozdrawiam :*
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie używam, ale słyszałam wiele dobrego :)
    http://luksusowezycie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele słyszałam dobrego o tego typu produktach! :) Fajnie, że miałam okazję o niej przeczytać. Włosy wyglądają po niej super, na lśniące i zdrowe :)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam ztyczności z taką prostownicą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. to w takim razie kupuje ;) bo jestem właśnie na kupnie prostownicy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze to nawet nie pamiętam z jakich firm mam prostownice. ;D Ale jedna sprawdza się bardzo dobrze i to mi wystarcza. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękne włosy. Ja muszę wymienić swoją prostownicę... ma już swoje lata :d

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow :) piękne włosy, chyba muszę zainwestować w tą prostownice :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny efekt końcowy :) Ja na razie mam spokój, miałam keratynowe prostowanie. Na razie od miesiąca włosy utrzymują się w idealnym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny efekt końcowy ! :) jestem pod wrażeniem! super <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny efekt! Ja nie prostuję włosów, ponieważ mam z natury proste jak drut, ale gdyby nie były, pewnie szukałabym prostownicy i zwróciła uwagę na tą. Ma cudowny kolor :p
    Masz piękne włosy!
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama posiadam tą prostownice i jestem z niej niesamowicie zadowolona! :) Ogólnie prostownice Remingtona są bardzo dobre :) Pozdrawiam i Zapraszam do mnie BOOK CRAZY OBSESSION ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiła mnie ta prostownica. Efekt cudowny *-* Ja osobiście przestałam prostowac włosy ponieważ straszliwie mi wypadają i mam poniszczona. Włosy masz piękne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam strasznie poniszczone włosy i bardzo sie kruszyły :( jednak to wina słabej prostownicy.. teraz używam tej prawie 2 miesiące i włosy ani troche mi sie nie niszczą. Wiec warto zainwestować w dobry sprzęt, bo te tanie narobią więcej krzywdy niż dobrego..

      Usuń
  18. Piękny efekt! Plus jaki świetny kolor prostownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedno wielkie wow, jeśli chodzi o efekt. Sama nie używam prostownicy ani lokówki, bo naturalnie moje włosy są proste, tylko końcówki się kręcą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobra recenzja, a co najważniejsze widać efekty! <3
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super efekt!
    Też mam prostownicę z Remingtona, ale inny model. Niestety nie daje takiego efekty (ale to też zależy od włosów)...

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Włosy masz piękne i jestem ciekawa jak by poradziła sobie z moimi włosami, bo na prawdę są trudnym przeciwnikiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prostownica nigdy nie była i potrzebna, gdyż jestem posiadaczką włosów prostych jak druty :P Ale zawsze chciałam sobie robić loki, moja siostra właśnie używała do tego prostownicy. Zawsze bałam się uzyć tego sposobu, w strachu przed zniszczeniem włosów, ale może tym razem się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow ! Ale cudeńko !
    Uwielbiam sprzęt Remingtona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana, znów trafiłam na Twojego bloga i na ten post :) Piękne masz włosy. Musisz koniecznie dać recenzje tej prstownicy po dłuższym czsie i napisać jak zachowują się Twoje włosy po dłuższym stosowaniu tej prostownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja poluję na dobrą prostownicę. Jak na dzień dzisiejszy prostuje je tylko na praktykach w szkole! :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietny wpis i piekny wyglad bloga :)
    Pozdrawiam :* http://juliamelnyczek.blogspot.com/2016/09/normal-0-21-false-false-false.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna ta prostownica! Obserwuje

    Zapraszam do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie ostatnio szukałam jakiejś fajnej prostownicy. Myślę, że znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeny idealny efekt! Po przeczytaniu tej opinii szykuje sie kolejny wydatek hehe

    OdpowiedzUsuń
  32. wow! świetnie to wygląda:D raz prostowałam włosy podobną prostownicą, tylko miała w płtykach dziurki, gdzie wydobywała się kreatyna - coś genialnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. keratyna* hihi :)
      nie słyszałam o takiej, ale mega opcja :)

      Usuń
  33. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  34. Remington Protect to najlepsza ich seria! W dodatku na każdą kieszeń. Ich sprzęt jest świetny i moje włosy świetnie z nim wspołpracują. Ja mam szczotkę i suszarkę, bo dostałam w prezencie i pochwaliłam się tym na moim blogu: http://paniyoanna.blogspot.com/2016/08/wosowy-cudotworca-remington-protect.html


    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Efekty po tej prostownicy są rewelacyjne! Chętnie bym ją przetestowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne kolory na zdjęciach! Uwielbiam te odcienie różu i niebieskiego.

    Również mam falowane włosy, ale prostownicy nie używałam od wieków...

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszę sobie kupić jakąś dobrą prostownicę i teraz już wiem jaką :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie używam prostownicy, bo z natury mam proste włosy, ale szykuję się do zakupu jakiejś dobrej lokówki.. Być może skuszę się na tą firmę :) !

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Remington ma bardzo dobre prostownice, super zakup. . :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

jusstinkaa.blogspot.com © Jusstinkaa , Blogger