różane kosmetyki z Bułgarii

hej :) dziś mam dla Was kosmetyczny post o cudeńkach, które skradły moje serce.
Jestem wielką fanką różanego zapachu i gdy tylko widzę kosmetyki na bazie róży, to staram się je kupować i wypróbować. Oprócz pięknego, delikatnego i kobiecego aromatu, który jest jednym z moich ulubionych, również lecznicze właściwości róży sprawiają, że chętnie sięgam po tego typu produkty.

Owoce róży w swoim składzie zawierają duże ilości witaminy E i C oraz kwasów tłuszczowych. Dzięki temu tłoczony z nich olej, dodany do kosmetyków leczy stany zapalne i rozmaite infekcje oraz wygładza skórę.

Pokażę Wam dziś zestaw bułgarskich kosmetyków różanych, które miałam okazję wygrać w ramach konkursu dotyczącego tego kraju. Bułgaria jest jednym z czołowych producentów różanych kosmetyków dlatego bardzo się cieszyłam z wygranej. Zestaw składa się z: kremu do rąk, mydełka peelingującego, perfumowanego sprayu do ciała i balsamu do ust.





Krem do rąk:

jest to antybakteryjny krem z kojącymi właściwościami, powstały dzięki wykorzystaniu naturalnej wody różanej. Dzięki zawartości olejku migdałowego, gliceryny i ekstraktu z nagietka, skóra rąk jest intensywnie odżywiona, nawilżona i chroniona przed szkodliwym działaniem środowiska. Skóra po nim jest delikatna i wygładzona. Krem odbudowuje barierę hydrolipidową przywracając naturalne pH naskórka. Zapach jest ładny i czuć go długo po nałożeniu. Krem jest wydajny. 75ml starcza na ponad miesiąc.



Mydło peelingujące z gąbeczką:

jest to połączenie mydła i tradycyjnej gąbeczki. Z jednej strony twarde mydło przechodzi w coraz miękciejszą gąbkę, co daje fajne połączenie peelingu. Podczas mycia wytwarza się duża ilość kremowej piany. Zawarta w niej woda różana nawilża i koi skórę. Mydło starcza na ok 5-6 myć.

 

perfumowany spray do ciała:

 naturalna woda różana zawarta w perfumie ma działanie orzeźwiające. Zapach jest ładny, świeży. Aromat jest dosyć mocny dlatego trzeba uważać z ilością. Trwałość jest bardzo dobra. Zapach czuć przez cały dzień. Moja wersja 8ml starcza na niezbyt długi okres, bo zużyłam ją w niecałe 3 tygodnie. 


balsam do ust: 

jest to zdecydowanie mój faworyt z całego zestawu! zapach jest przepiękny! wszystko to dzięki połączeniu róży, wosku pszczelego i masła shea. Balsam zawiera filtr UV, aby chronić przed szkodliwym działaniem słońca, witaminę E, która chroni przed działaniem wolnych rodników, wosk pszczeli, który regeneruje i nadaje ustom miękkość i masło shea, które silnie zapobiega wysuszaniu się ust. Usta po użyciu balsamu są bardzo bardzo miękkie i nawilżone. Wystarczy niewielka ilość nałożona na usta żeby czuć nawilżenie przez wiele godzin. Słoiczek mimo bardzo niewielkich rozmiarów starcza na prawie 1,5 miesiąca codziennego używania. 



 Jeśli zastanawiacie się nad kupnem jakiegokolwiek różanego kosmetyku to bardzo Wam je polecam. Są naprawdę świetne, a ceny nieduże. Bułgarskie kosmetyki na bazie róży możemy dostać w niektórych polskich sklepach internetowych, a inne różane produkty możemy często spotkać w sklepach stacjonarnie.

21 komentarzy:

  1. Boski post, cudne kosmetyki. Nie miałam zielonego pojęcia że kosmetyki różane posiadają lecznicze właściwości. Osobiście kocham zapach róż

    OdpowiedzUsuń
  2. Bylam na wakacje w bulgarii:) szkoda ze nie kupilam rozanej wody bo ma duzo wlasciwosci:)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O jacie! :o Sama z chęcią bym wypróbowała te rzeczy! Też uwielbiam różę! :) Najlepszy według mnie to ta gąbeczka i spray do ciała! :)

    http://zaczytanajus.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama bym je z chęcią wypróbowała, jakie to ładne!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bedac w Bulgarii mijalam mnostwo stoisk wlasnie z takimi kosmetykami i troche zaluje ze nie kupilam nic ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następnym razem koniecznie coś kup, bo waaarto! <3

      Usuń
  6. Ślicznie wyglądają, najrzadziej wpadło mi w oko te mydełko. Chyba czas się rozejrzeć za tym cudeńkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kosmetyki muszą pięknie pachnieć, uwielbiam zapach róży ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię różany zapach, kosmetyki wyglądają przesłodko- mam nadzieję, że są równie dobre w stosowaniu :) najbardziej podoba mi się mydło z efektem ombre - po prostu cud! <3 www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie polecam takie kosmetyki :) mają świetne właściwości, a efekty w stosowaniu widać szybko :)

      Usuń
  9. Różane kosmetyki z Bułgarii przepięknie pachną!
    Niestety w tym roku przyjechałam tylko z różanym mydełkiem...
    Widzę, że zakupy udane :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach :O Ale te piękne cukierkowe wręcz opakowania proszą się o to, by je zakupić <3 Aż sobie wyobrażam ten cudowny różany zapach...
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Lina Nastya

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko różane ;) masz bardzo dobry gust a to mydełko jest świetne malamalenka.blogspot.com zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko różane ;) masz bardzo dobry gust a to mydełko jest świetne malamalenka.blogspot.com zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Musi pachnieć na prawdę pięknie! Sama ostatnio kupiłam sobie krem do rąk o zapachu róż :3 Woń jest super :)

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak! <3 zapach w różanych kosmetykach jest cudowny :)

      Usuń
  14. Great review!!! Nice products!!!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w tym roku kupiłam balsam do ciała, olejek i wode to twarzy :) Zapraszam również do mnie na post o probiotycznych kosmetykach stworzonych na bazie bułgarskiej róży :)
    https://martalesisz.blogspot.com/2016/09/yoghurt-of-bulgaria-idealne-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Te kosmetyki przyciągają uwagę, mają śliczne opakowania :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz! ♥
mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej ♥

Copyright © 2014 Jusstinkaa , Blogger