jeans

hej! :)
 jeansy to spodnie, które były i zawsze będą modne. Z biegiem czasu zmieniają się tylko trendy i w każdym sezonie modny jest inny krój. 
Dawniej spodnie z jeansu były łączone tylko z modą męską, jednak w XX wieku na na stałe zadomowiły się w damskiej garderobie.

Jeansy to zdecydowany niezbędnik w szafie każdej osoby. Ogromny wybór krojów, fasonów i kolorów sprawia, że jest to idealny wybór na każdą okazję! 
Sama posiadam kilkanaście par jeansów w swojej szafie. Mimo, że przez wiele lat przymierzałam setki jeansów w poszukiwaniu tych idealnych to nie znalazłam takich, jednak ostatnio się to zmieniło! a na pomoc mi przyszła fabrykajeansow.pl



W dzisiejszym chce Wam pokazać spodnie jeansowe, w których się po prostu zakochałam! :)
Są to rurki z wysokim stanem, które pięknie podkreślają kobiece kształty :) Jestem bardzo zadowolona z tego jak przylegają do ciała i się dopasowują do naszej sylwetki. 
Materiał jest bardzo przyjemny w dotyku, przewiewny, elastyczny. Nic nie obciera ani nie drapie. 



Muszę przyznać, że nigdy nie czułam się tak seksownie i kobieco w spodniach! :) a co również jest da mnie bardzo ważne, szczupło :) mam figurę gruszki, czyli jestem posiadaczką krągłych bioder, ud i większej pupy i zawsze wydawało mi się, że każde jeansy mnie pogrubiają, ale w tych ten problem dla mnie nie istniał :)




Jeansy mają piękny krój, piękny kolor i sprawiają, że czuje się w nich pięknie, dlatego to zdecydowanie idealne jeansy dla mnie i jestem pewna, że każdej kobiecie również by się tak spodobały jak mi. 





Różnorodność produktów w fabrykajeansow.pl tworzonych z najwyższej jakości materiałów, a dodatkowo bardzo niskie ceny całego asortymentu, sprawiły, że jestem ich ogromną fanką i każdemu z Was polecam do nich zajrzeć!:)  


49 komentarzy:

  1. Spodnie są naprawdę ładne! :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się takie spodnie i akurat szukalam wiec jeżeli będzie rozmiar to na pewno zamowie ! :) świetnie na tobie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale chudzinka :D te spodnie są mega :d wyszczuplają i są mega wygodne :D
    świetny post ! Przydatny :D

    ps. gdzie kupiłaś 1 bluzkę ?

    http://momentformenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mega wyszczuplają :p a bluzeczka z h&m kochana, ale to już z 3 lata temu :<

      Usuń
  4. Piękna stylizacja, wyglądasz cudownie! :) zostaje na dłużej, ładnie tu u Ciebie! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeansy chyba zawsze będą na czasie, jedynie co może ulec zmianie to krój lub kolor. Twoje są naprawdę świetne! :)
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopasowane rurki w ciemnym kolorze jeansu to coś co kocham i przeważa u mnie w szafie. Tak zgadzam się jeans nigdy nie wyjdzie z mody i jest ogromnym numerem jeden w każdej kobiecej jak i męskiej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna figura! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie w wolnej chwili:)
    gtfookay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na takiej figurze wszystko dobrze leży ;) ciekawa strona poszukam czegoś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow świetne spodnie uwielbiam tego typu spodnie na gumce sama mam kilka w szafie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze wydawało mi się, że spodnie z wysokim stanem strasznie pogrubiaja nogi, jednak na Tobie leżą świetnie i podkreślają piękna figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne spodnie. Ja nie za bardzo przepadam za obcisłymi jeansami :(
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana wygladasz fantastycznie! Podobaja mi sie te spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie w tych spodniach :)
    Ja właśnie też mam wrażenie, że każde jeansy mnie pogrubiają..

    OdpowiedzUsuń
  14. jeansy faktycznie wyglądają bardzo dobrze :) ale kobieto, Ty to masz figurę! super!
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę świetne spodnie , najważniejsze że czujesz się w nich dobrze , podoba mi sie że mają cięki przewiewny materiał :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  17. masz świetna figurę :) a te spodnie są naprawdę bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz! I super są te spodnie! Pozdrawiam ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. jeeezu jak bym miała taką figurę też nosiłabym takie spodnie, świetnie w nich wyglądasz :) www.aleksandraciszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Z perspektywy męskiej te spodnie są mega dopasowane :) Ogólnie świetnie blog prowadzony:)

    Zapraszam do mnie może Ci się spodoba :) pozdrawiam
    http://badz-lepszym-kazdego-dnia.blogspot.com/2016/12/jak-zarzadzac-czasem.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Boska figura. Świetne spodnie, bardzo do ciebie pasują. Ładne włosy ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie jeansy nigdy nie przestaną być modne! Świetne spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obecnie jeansy to moje ulubione spodnie i chodzę w nich praktycznie codziennie. Ale muszę przyznać, że masz prześliczną figurą. A jak jeansów będę potrzebować to na 100% zajrzę na stronę podaną wyżej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja wciąż szukam swoich idealnych, więc na pewno zajrzę na strone w celu ich odszukania :) pozdrawiam serdecznie, te Twoje są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz bardzo fajnie w takich spodniach, taki krój ładnie podkreśla kobiecą sylwetkę :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz w nich bardzo zgrabnie, widać że są dobrze dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam w szpilkach czarnych to,że pasują to tego typu spodni dżinsowych. Na prawdę świetnie w nich wyglądasz, oby tak dalej. Zapraszam również do mnie
    http://malgosianablogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowną masz figurę a spodnie są świetne ;D
    Obserwuje i zapraszam http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  29. Po pierwsze, masz przepiękną figurę ;) Zazdroszczę ;) Spodenki bardzo fajne. Gdyby były jeszcze z wysokim stanem to już bym je zamawiała :D Też mam figurę gruszki, ale mam zdecydowanie dużo większą rozbieżność między szerokością talii a bioder niż Ty, ale może też czułabym się w takich spodenkach równie dobrze jak Ty *-*
    Dziękuję za obserwację, ja również zostaję na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana to są spodnie z wysokim stanem :D moze nie tak wysokim jak niektóre aż za pępek, ale są hihi :p ja mam ok 30cm różnicy miedzy talią, a biodrami i tu nie widać tego aż tak, ale na pewno by Ci sie spodobały!:) buziaki! :*

      Usuń
  30. Spodnie są cudowne, jak najbardziej w moim stylu! Wyglądasz w nich pięknie, masz piękną figurę - tak bardzo Ci jej zazdroszczę! *-* A tak poza spodniami, to buty też masz cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda, że nie widać tego suwaka z tyłu o którym wspominasz. Za to jeansy idealnie leżą i wyglądasz w nich ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądasz w nich naprawdę fantastycznie! sama mam często problem z doborem właściwych jeansów...
    zapraszam do mnie!
    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Naprawdę świetnie w nich wyglądasz ;) Ja bardzo lubię spodnie z wysokim stanem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Znalezienie idealnych dżinsów graniczy z cudem, przynajmniej w moim przypadku, mam szczupłe nogi, wąską talię, jednak biodra dość masywne, dlatego dżinsy, które są oferowane przez sklepy sieciówkowe nie pasują mi, nie ukrywam, że powoli rozglądam się za idealnymi dżinsami, jednak bardziej w moje gusta wpada Levi's albo Wrangler :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Spodobałmi się ten post. Super gust. :D
    always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz cudownie :)
    Cudowne te jeansy! ;)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  37. W tych spodniach świetnie wyglądasz! Jednak nie ma to jak klasyczny jeans :) Mega!

    www.sanstyle.co

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz ładną figurę:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Mój boże! Kubek PANDA to jest coś, moje marzenie, uwielbiam go, chcę taki!!!
    PhiloCaro
    www.philocaro.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Torebka cudo! sama od jakiegoś czau takiej poszukuję ;)

    Zapraszam do mnie:
    https://www.facebook.com/magdalaablog/?ref=bookmarks
    http://magdalaa.blogspot.com/2017/01/rimmel-lasting-finish-25hr-with-comfort.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale super rzeczy udało Ci się wyhaczyć 😀 Okulary i torebka kozak 😀 Pozdrawiam

    mojpowodbyoddychac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz! ♥
mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej ♥

Copyright © 2014 Jusstinkaa , Blogger