sobota, 3 grudnia 2016

nowości od ebutik.pl

hej kochani ❤️
dzisiaj chciałam Wam pokazać moje nowości ze sklepu ebutik.pl
Spośród ogromnej oferty sklepu postanowiłam wybrać traperki, dwie czapki praz spodnie. 

TRAPERKI 

te butki marzyły mi się już od dłuższego czasu, dlatego gdy tylko je zobaczyłam to od razu się na nie zdecydowałam. Zastanawiałam się nad różem i błękitnym, ale ostatecznie wybrałam te pierwsze. Buciki są piękne! Porządne wykonanie i wygoda sprawiają, że jestem zdecydowanie na tak! :) 



CZAPKI 

ostatni raz czapke zimą nosiłam będąc w podstawówce. W tym roku stwierdziłam, że skoro co roku narzekam, że mi zimno w uszy to w sumie może mi się jednak takie cudo przydać na mroźne dni. Wybrałam szarą, żeby pasowała mi do szala i spodobała mi się jeszcze szaro-różowa. Obie są cudowne! Mają mięciutki i przyjemny w dotyku materiał i jest w nich mega cieplutko. 




SPODNIE 

chciałam zamówić sobie białe spodnie, ponieważ takich brakowało w mojej szafie. Niestety nie było mojego rozmiaru, dlatego zdecydowałam się na kolor ecru. Na zdjęciu w sklepie internetowym kolor wyglądał praktycznie jak biały, mimo wszystko bałam się, że w realu ecru będzie bardziej podchodził pod żółty. Na szczęście na żywo kolor spodni rownież był taki sam jak w internecie i są prawie białe jak śnieg :) 





Z wszystkich rzeczy jestem bardzo zadowolona. Są świetne gatunkowo i wyglądają zupełnie tak jak na zdjęciach w internecie. Przesyłka jest szybka więc naprawdę mega polecam!:) 

57 komentarzy:

  1. Jezu jak ja kocham buty w takim kolorze ❤️❤️❤️ Są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie rzeczy prześliczne *-*
    Ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie rzeczy są super, ale chyba najbardziej podobają mi się traperki :)

    lolqienjoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam dwie czapki ostatnio i bluzkę w butiku :) Jestem zadowolona. Traperki zamówiłam i czekam aż mi przyjdą. Tyle że ja wzięłam kolor khaki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne te traperki, super post! Jestem pewna że jeszcze nie raz zagoszczę na Twoim blogu ponieważ i ogólny wygląd i tematyka i ty są świetne ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne czapeczki i buty! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne i wszystko do siebie idealnie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te traperki! 😊 Czapeczki też są super! Różowy i szary to moje ulubione kolory ostatnio :) Pozdrawiam i obserwuję 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne traperki, chociaż osobiście wzięłabym jakiś ciemniejszy kolor c; Oby sprawdziły się tej zimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne są te rzeczy!!! A czapki są najsłodsze jakie w życiu widziałam, kolor maja przepiękny, taki pastelowy!! Buty juz mam takie tylko że w kolorze czarnym! :) Pozsrawiam bardzo serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne buty, pastelowy- blady róż jest jednym z moich ulubionych kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam bardzo podobne butki,jednak innego koloru.Ogolnie slyszalam o tym sklepie bardzo duzo!
    Świetne zdjecia kochana:*
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki, DARRISKA

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś.
    Ja w tamtym roku kupiłam sobie te buciki, ale zaczeły mi sie rozklejać i miałam ogólnie z nimi duży kłopot więc w tym roku postawiłam na troche inne buciki.

    Zapraszam na nowy post na temat kultowego produktu od Kylie Jenner!

    http://olgv-kos.blogspot.com/2016/12/kylie-jenner-lip-kit-pynna-pomadka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jakie piękne! Po prostu uwielbiam takie kolory i wszystkie ich odcienie. Prześliczne. I zdjęcia też bardzo ładne, masz dobry gust. Pozdrawiam ciepło, trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory zupełnie nie w moim stylu,ale z pewności zajrzę do sklepu i może wybiorę coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega Timberki, masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oo jakie urocze nowości ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Całe zamówienie prezentuje się cudownie :) Najbardziej podobają mi się buty i szara czapka :)

    Obserwuję :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty sa cudowne! Fajny post :›

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie te buty wyglądają z czapką!

    OdpowiedzUsuń
  21. czapka jest tak cudowna żąe się zakochałam! :O
    A buty jeszcze bardziej

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne traperki. Bardzo mi się podobają ale wybrałabym sobie inny kolor bo nie przepadam za różowym. Każdy ma inne gusta :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale genialne rzeczy! Widze, ze wszystkie utrzymane sa w kolorach pastelowych. Najbardziej do gustu przypadly mi rozowe buty. :) sa rewelacyjne!

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia, super post! :)

    http://ladystassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. traperki są urocze, masz piękne włosy !
    czy to naturalny kolor ?
    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje kochana :) a włoski farbuje, naturalnie mam ciemny brąz :)

      Usuń
  26. Widzę, że królują moje ulubione kolory ;) Czy tylko ja uważam, że połączenie pudrowego różu i szarości to kombinacja idealna? :D
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne buty!
    Cieszy mnie to że jesteś z nich zadowolona! ;)
    Pozdrawiam
    Obserwuje
    http://it-was-coolfern.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakochałam się w traperkach, ich kolor jest przecudowny! :o <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekne buty . Ja nie zdecydowala bym sie na ten kolor. Czapeczki urocze musze podobna sobie zakupic podobaja mi sie juz od dawna :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  30. Powiem szczerze ,że ja również czapkę nosiłam chyba ostatni raz w podstawówce,ale też w tym roku planuje to zmienić :) czapki są śliczne! !! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Boskie buty! Uwielbiam czapki w takich kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
  32. Traperki są prześliczne, zakochałam się w nich. Kolor strasznie mi się podoba! Czapki bardzo ładnie wyglądają,ja także do tego roku nie chciałam nosić czapki i mnie także w tym roku wzięło na zakup. Bardzo fajny post

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakochałam się w tych butach .
    Obserwuje ;)
    www.beautybloganeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Podobają mi się traperki,w tym roku przekonałam się do nich i chyba przestanę latać w obcasach po śniegu ;P
    Za to do czapek to się chyba nigdy nie przekonam.
    Pozdr,
    http://hopploshet.blogspot.com/2016/12/blogmas-1.html

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam ten sklep. kupuję tam od wielu lat, ale butów jeszcze nigdy nie kupowałam :) uwielbiam za to spodnie i koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Traperki są cudowne!:)
    Świetny blog,obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zakochałam się w tych butach! Są przecudowne, ich kolor jest taki wyrazisty :)
    Czapeczka wygląda bardzo ładnie :) Pozostawiam obserwację.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne buty, skusialabym sie, ale moj mężczyzna krzyczy, ze mam nie chodzić jak dziewczynka bo za niedługo mama bede haha :D ale czapki! Rewelacja na pewno sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystko wygląda cudownie!
    Strasznie podoba mi się ta różowa czapka:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie cudne buty <3
    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne rzeczy, ale mi się spodobały! :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. super rzeczy :) jestem fanką białych spodni :) więc te przypadły mi do gustu. Zazdroszczę upolowanie traperków :( mojego rozmiaru nigdzie nie mogę znaleźć! :(
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo podobają mi się traperki, sama mam miodowe, a teraz na zimę planuję sprawić sobie wlaśnie jakieś pasteLOVE <3
    boskie są, przeuroczo się prezentują :)

    i czapuchy świetne <3


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki dwóch linków na końcu mojego posta: płaszcza i bomberki? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne delikatne kolory! To co lubimy! ☺😍

    OdpowiedzUsuń
  45. robisz przepiękne zdjęcia! Mimo że nie lubię koloru różowego to te buty są mega! obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne buciki i dodatkowo przyjemne dla oka zdjęcia
    Obserwuję :*
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. od dawna podobają mi się te traperki :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Exstra post. Bardzo orginalne zdjecia.
    always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. torebka jest urocza :) piękne włosy! :)

    jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację to zacznij i daj znać u mnie abym mogła się odwdzięczyć. ♥
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń

jusstinkaa.blogspot.com © Jusstinkaa , Blogger