niedziela, 15 stycznia 2017

Gamiss haul

Cześć kochani! Jak mogliście zauważyć nie bywałam tu często, tak samo było niestety z instagramem. Niestety brak czasu i problemy ze zdrowiem sprawiały, że cały czas przekładałam dodawanie nowych wpisów. Mimo wszystko postanowiłam, że to się zmieni i będę dodawać posty tak często jak jest to tylko możliwe, zamiast ciągle z nimi zwlekać.


Dziś mam dla Was post, w którym pokaże Wam moje zamówienie ze sklepu GAMISS. Muszę przyznać, że bardzo spodobał mi się ten sklep i jest jednym z moich ulubionych, z którymi udało mi się podjąć współpracę. Asortyment jest bardzo duży, wysyłka bardzo szybka, a do tego przemiła atmosfera i świetny kontakt z obsługą.






 od dawna szukałam małej torebki w pudrowo-różowym kolorze i gdy tylko zobaczyłam tą to od razu się w niej zakochałam! jest w moim ulubionym kolorze, a złote dodatki dodają jej uroku :) jest solidnie i dokładnie wykonana. mimo małych rozmiarów zmieści się w niej sporo rzeczy. jest mega urocza i jak dla mnie idealna! :)


PANDA CUP



kocham pandy więc ten piękny kubeczek również musiałam mieć :) jest to metalowy, nierdzewny termos :) jest niewielki, bo ma zaledwie 15,5 cm wysokości, a 12 cm ma kubeczek, do którego możemy wlać picie, mimo wszystko jest to mój ulubiony kubek <3


PANDA HOODIE


 bluza z podobizną pandy :) na kapturze ma uszka. jest bardzo ciepła. niestety materiał jest sztuczny, bo wykonanie w 100% z poliestru co jest dużym minusem. muszę przyznać, że jak wybierałam ją na stronie to nawet nie zwracałam uwagi na nic, nawet tabele rozmiarów rozmiarów czy materiał, liczyło się tylko to, że to panda.. O ile z rozmiarem udało mi się trafić, bo wzięłam na ślepo M i jest w sam raz, a normalnie noszę S/M, to z materiałem niestety wyszło niefajnie :/ na szczęście po kilku praniach już tak nie czuć tej sztuczności..



bardzo spodobały mi się te kocie okulary przeciwsłoneczne i w sumie to jedyne okulary, które pasują do mojej okrągłej buzi i w których wyglądam normalnie :p wykonanie jest mega, są stabilne i zauszniki nie rozjeżdżają się na boki jak to często w okularach tego typu bywa..

PINKY PILOT SUNGLASSES


pilotki z różowo-żółtymi szkiełkami. spodobało mi się połączenie tych kolorów, dlatego je wybrałam. niestety nie pasują mi te okulary więc dałam je koleżance, jednak jeśli do Waszego kształtu twarzy pasują takie okularki to warto kupić, bo wykonanie jest również świetne :) 

66 komentarzy:

  1. Torebka i okulary są świetne i stanowczo moimi faworytami! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauroczona jestem torebką, również uwielbiam ten kolor:)Świetne okulary!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam sie w tej torebce jest po prostu cudowana i idealna. Okulary tez mi sie bardzo podobają. Ogólnie to świetne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, ta bluza, ten kubek, torebka - to jest tak urocze, tak zupełnie w moim stylu, że zaraz znajdę to na stronie. Po prostu nie mogę się oprzeć, kocham styl mający wiele wspólnego do japońskiego i jestem w pewien sposób sroką na tak urocze, różowe przedmioty ! :)
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bluza jest GENIALNA, torebeczka przeurocza, kubek boski! Zakupy zdecydowanie udane :) Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Termos panda i torebka są cudowne! Uwielbiam takie kolory i urocze rzeczy. Chętnie zajrzę na ich stronę i na pewno coś dla siebie poszukam :)
    ____________________________________________________
    http://amaikonekobeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocie okulary oraz torebka są zdecydowanie trafionym wyborem! Chętnie coś bym przygarnęła z tych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W dzisiejszych czasach często tak bywa, że nie mamy czasu na przyjemności czy pasję. "Gonimy" często za tym co nie jest istotne w naszym życiu. Bardzo cieszę, się, że do nas powróciłaś. Mam nadzieję, że wpisy będą pojawiać się systematycznie. Niestety o tym sklepie czytam po raz pierwszy. Bardzo ładne rzeczy. Najbardziej podoba mi się mała torebka. Mam podobną do tej ze zdjęcia.
    Odwdzięczam się za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kubeczek jest idealny, wygląda przeuroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku! Jaka przeurocza paczka ^^ Bardzo podobają nam się te rzeczy z pandami <3 Zakochałyśmy się w tej tobie! Całkiem nasz kolor. Okulary na pewno super spiszą się na letnie dni za którymi tęsknimy. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. kochana, torebka idealna. czy kubek ma atest na żywność (?) Jeśli wiesz, proszę daj mi znać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy. Kubeczek z pandą jest cudowny a torebka śliczna. Pierwsze okulary też bardzo mi się podobają. Chyba powinna zaglądnąć w Gamiss.

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka i termos panda to zdecydowanie moi ulubieńcy :D
    Na termos może sama się skuszę :)
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejejej panda cup jest słodki i chce to mieć ^^
    obserwuje

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka jak i reszta produktów bardzo fajne.
    Na pewno spodobałby się mojej dziewczynie, zwłaszcza ten kubek z pandą oraz bluza :)

    Obserwuję,
    http://mytruetherapy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama nie wiem co podoba mi się najbardziej , torebka jest słodka, ale o chyba kubek skradł w całości moje serce :) cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie cudowne rzeczy! A najbardziej urzekła mnie ta torebka :D Jest prześliczna :)! pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne rzeczy wybrałaś! ta torebka jest przecudowna ;) mega mi się spodobała. I oczywiście bardzo fajny kubek;) bardzo fajny gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka cudna^^ bardzo mi sie podoba:)
    grlfashion.blogspot.com
    Juz obserwuje;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi diety okulary, ale nie sądzę, żeby u mnie wyglądały dobrze.
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta torebka i okulary mnie urzekły!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebeczka jest śliczna. I wygląda na porządną. Mam nadzieję, że rzeczy Ci posłużą ;) Gdyby była taka w kolorze beżowym to pomyślałabym nad jej zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten termos wygrał wszystkie możliwe termosy. Moja mama uwielbia kolekcjonować. Ale to chyba dobrze, bo nigdy ich nie brakuje. Torebka też super, jednak to nie mój kolor

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudo termos! A torebka w moim ukochanym kolorze ♥
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. poklikane, ale do bluzy ci link nie działa, nie mozna wejść ;)
    ja teraz mam wspolprace z zaful i rosewholesale, a pozniej wlasnie bede miala z gamiss :) . piekne zdjecia i fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne rzeczy wybrałaś :) kubeczek z pandą jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna torebeczka :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Na prawdę cudowne rzeczy! Gdybym miała wskazać jedną nie potrafiłabym. Pięknie zrobiłaś zdjęcia, każde z nich dodaje rzeczą uroku. Może się się skuszę na na, którąś z nich, ale wybór na prawdę będzie trudny. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne produkty. Chętnie znalazła bym je u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Torebka przeurocza !! W moim ulubionym kolorze, z chęcią bym ją przygarnęła :D
    Daj znać jak ci się znudzi.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dość ciekawa recenzja i nawet wejdę zobaczyć czy jest tam coś ciekawego dla mnie. Z tych rzeczy bardzo spodobał mi się kubek!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie rzeczy pięknie się prezentują.
    Torebka jest urocza a bluza z pewnością spodobała by się moim siostra.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  33. zdecydowanie te rzeczy z pandą są najlepsze - kubeczek boski (chociaż jak dla mnie pewnie byłby ciut za mały), zaś bluzę chętnie sama bym nosiła. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten kubek będzie mój :*

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. tez z nimi wspolpracuje i przyznam ze rzeczy sa super :) obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  36. Torebka jest cudowna- pasteLOVE <3
    i czadowa bluza panda aaaaa też chcę ! super ! :)
    sama dumnie bym nosiła :)

    16,15$, 9,78$, 5,24$, 4,11$
    mogę prosić rownież o klika klików u mnie na koncu posta ? :)
    z góry wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowanie kolor tej torebki jest prześliczny <3 Mogłabym mieć ją u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam pandy więc rzeczy są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wow super rzeczy ta torebka pięknaa i motyw pandy na bluzie <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie piękne rzeczy! Zakochałam się w torebce ❤

    OdpowiedzUsuń
  41. torebka i bluza skradły nieodwracalnie moje serce <3

    pozdrawiam,
    Amy z http://pozytywnastronalustra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Aleeee cuuuudaaa ! 😍

    Pozdrawiam serdecznie
    https://natalena-style.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczna torebka! :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuje za odwiedziny u mnie i tak przemiłe słowa. Z przyjemnością dodałam Cie do obserwowanych :)
    Kolor i fason torebki strzał w 10! A panda przeurocza <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Same świetne nowinki:)
    Wszystko mi się podoba😍

    OdpowiedzUsuń
  46. Super rzeczy, torebka skradła moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Torebka jest po prostu piękna idealnie pasuje do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna torebka, kubek, bluza i okulary:) Wszystko jest urocze!:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna ta torebka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Jaka śliczna torebka, taką chętnie bym nosiła:)
    Bluza i okulary też extra!:)
    poklikane: 16.15$, 9.78$, 5,24$, 4.11$:)
    mogłabym Cię prosić o to samo u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale fajne rzeczy ! Torebka jest śliczna ! Kubek też fajny, taki oryginalny. Podobają mi się też te pierwsze okulary !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakie cudowne rzeczy *-*
    Okulary bardzo mi się podobają, trafiają w mój gust!
    A tek kubek bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne rzeczy wybralas! Ja niestety mialam raz porazke, przez moje źle wypatrzenie zamowilam okulary dla.. dziecka haha :D

    OdpowiedzUsuń
  54. termos z pandą jest mega, no i widzę, że całkiem niedrogi :)

    OdpowiedzUsuń
  55. ja chcę ową torbę!!! jest mega cudowna;D

    OdpowiedzUsuń

jusstinkaa.blogspot.com © Jusstinkaa , Blogger