nowości - Rosewholesale

hej :) dziś zabieram się za kolejną recencję ubrań i dodatków :) rzadko zamawiam ubrania przez internet, bo najzwyczajniej w świecie wolę gdy mogę coś przymierzyć, choć wiadomo, nie zawsze znajdę w sklepie to czego szukam. Poza tym nie mamy pewności czy rzecz, którą otrzymamy wygląda tak samo jak na zdjęciu w internecie, jednak mimo obaw zdecydowałam się na zamówienie ubrań.

Jakiś czas temu przyszła do mnie przesyłka od ROSEWHOLESALE :)
Poszperałam na ich stronie i wybrałam pare interesujących mnie rzeczy. Ciekawi zamówienia? :
)










w mojej kosmetycznej kolekcji zawsze brakowało pędzi. Uważałam, że nie są one zbyt potrzebne, a wręcz zbędne, bo makijaż można wykonać bez nich o wiele łatwiej. Jednak oglądając filmy na youtube o makijażu i widząc, że każda z dziewczyn używała pędzli, stwierdziłam, ze chyba jednak coś dają.. 

Idealne na początek są tańsze pędzle, żeby sprawdzić jaki do czego służy i czy w ogóle bęziemy je używać. Patrząc na zestawy pędzli w ofercie sklepu te zdecydowanie przyciągnęły moją uwagę swoim wyglądem :) musicie przyznać, że wyglądają cudownie! :) Pędzle są stabilnie i dobrze wykonane. Nie wyślizgują się z dłoni. Włosie jest baaardzo przyjemne w dotyku i mięciutkie. Czarne syntetyczne włosie jest specjalnie zakończone białym, naturalnym, żeby nie podrażniać skóry twarzy. Takie pędzle to tzw. "skunksy". Zestaw zawierał 9 pędzli i póki co uczę się ich używać i nimi malować, ale już na tą chwilę jestem nimi zachwycona! :) znacznie łatwiej jest nimi rocierać czy nakładać kosmetyk na twarz, zwłaszcza używając pudru czy cieni do powiek, bo jeśli chodzi o podkład to cały czas pozostaje przy nakładaniu palcami :D 


OKULARY CAT EYE




ostatnio pokazywałam Wam czarne "kocie" okulary, które spodobały mi się na tyle, że zamówiłam sobie takie same, ale w różowym kolorze :) są to okulary z lustrzaną soczewką, w której się wszystko odbija jak w lustrze. Oprawki są różowe z elementami złotego. Są solidnie wykonane i przyjemnie się je nosi :)



KORONKOWA SUKIENKA HISZPANKA




długo zastanawiałam się nad tą sukienką, bo niezbyt dobrze czuję się w białym kolorze czy w ubraniach, które aż tyle odsłaniają, ale jednak ostatecznie stwierdziłam, że jednak ją wezme :) póki co niestety poleży w szafie i będzie czekała na lato :) góra i dół sukienki są ozdobione śliczą haftowaną koronką. W talii sukienka ma gumkę przez co idealnie dopasuje się do sylwetki. Materiał jest bawełniany, przewiewny.Sukienka ma podszewkę, przez co mamy pewność, że nie będzie prześwitywać :) 



SUKIENKA W PASKI




gdy byłam młodsza miałam spódniczkę w czarno-białe pasy wyglądającą tak samo jak dół tej sukienki, a nosiłam ją najczęściej w połączeniu z czarną bluzką i całość wyglądała niemal ideantycznie jak ta sukienka! :) dlatego wybór padł na nią, bo gdy tylko ją zobaczyłam to przypomniał mi się jeden z ulubionych zestawów ubrań sprzed paru lat :) materiał sukienki nie drapie, jest bardzo przyjemny dla skóry. Góra jest z cienkiego materiału, nieprześwitującego, a dół jest grubszy, sztywny na tyle, że sukienka cały czas leży tak jak na zdjęciu i nie ma możliwości żeby sukienka się podwinęła. Jestem z niej bardzo zadowolona :)

51 komentarzy:

  1. Pędzle i sukienki są tak piękne, że aż mam ochotę je dorwać ❤

    Zapraszam ;)
    http://panikosmetyk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy udało ci się zamówić! Okulary są prześliczne! Super wyglądasz w tej sukience <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta firma ma cudowne rzeczy jak i dodatki ☺
    Bardzo podoba mi sie ta czarno-biała sukienka jest śliczne i bardzo do Ciebie pasuje. Szukałam takich okularów ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana przepiękne pędzle i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna jest ta biała sukienka no i oczywiście pędzelki cudowne :)
    http://xblondegirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, bardzo dziewczęce rzeczy. Pędzle mają świetny kolor! Bardzo lubię białe ubrania, są takie spokojne i jak mówiłam -dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ciuszki! Okulary sztosik, chyba tez muszę sobie takie sprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pędzle są mega fajne, sama mam i jestem zadowolona!


    www.domiglowaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Tak się składa, że właśnie przeglądamy ich stronę i próbujemy coś sobie zamówić :D Po tym poście wiemy co! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post i mega mi się pędzle podobają i ta piękna sukienka w paski :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie sukienki są przepiękne. Hiszpanka tak bardzo w moim stylu, sama na taką polowałam! Popraw kilka literówek w tekście, zauważyłam, że są też zdania rozpoczęte z małej litery. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biała sukieneczka jest śliczna. Ja już od jakiegoś czasu rozglądam się za kiecką w tym kolorze, ale jakoś jeszcze na żadną się nie zdecydowałam ;) Okulary mają piękny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. poklikane. a ciuszki super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te okularki cą przecudne! <3 Czyham na nie i chyba w końcu sama zamówię ! :)
    super nowości ;)

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Te pędzle, to świetna sprawa, chyba w koncu i ja się na nie skuszę :D
    tą białą sukienkę posiadam, nie moglam się z nią rozstać, gdy konczylo się lato :) hehe

    7,92$, 6,19$, 11,19$
    mogę prosić o to samo ? :)
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto sie na nie skusić :) dziękuje kochana, poklikane <3

      Usuń
  16. Piękne rzeczy:) Cudowna jest ta biała sukienka:) i te pędzelki:) obserwuję i zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Biała sukienka *.* kocham białe ciuchy :) a te pędzle są MEGA!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pędzelki nie dość, ze wyglądają na dobre to jeszcze, są urocze. ;) Ja mam w swojej kolekcji takie złote. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pędzle i okulary skradły moje serce, są przecudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka w paski bardzo mi się podoba!❤Szkoda, że nie pokazałaś jak wygląda na tobie ta biała sukienka :/,ale to nic hehe.
    Okulary kocie ostatnio modne,ja takich nie posiadam ale chyba się skuszę❤
    Pozdrawiam DARRISKA

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienki prześliczne. Biała najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham pedzle! A sukienka hiszpanka boska !

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie rzeczy są naprawdę świetne, bardzo interesująco wyglądają pedzle i okulary, na które czaje się już bardzo długo.

    OdpowiedzUsuń
  24. Okularki i sukienusia mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przydałyby mi się pędzelki :) A te okulary.. rewelacja!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rzeczy :) Bardzo podobają mi się okulary, myślę nad zakupem podobnych. Niestety, u mnie pojawia się problem z dopasowaniem odpowiedniej pary do kształtu twarzy. Jeśli chodzi o pędzle, to sama nie byłam do nich przekonana, jednak po pierwszym użyciu zmieniłam zdanie :)
    http://carrrolinax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Okularki obłędne ! Chyba sama się skuszę, tylko w czarnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz! Też chętnie bym się zaopatrzyła w pędzle, ponieważ moje wyglądają coraz gorzej :/ Super post :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne rzeczy! Te okulary to mistrzostwo! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. PRZEpiękna koronkowa sukienka (11.19) i okularki (6.19)!!<3
    Zdjęcia super, totalnie w moim stylu, więc obserwuję:)<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, dziękuje za piękne słowa <3 uwielbiam Twojego bloga i od dawna obserwuje więc jest mi bardzo miło <3

      Usuń
  31. Śliczne te pędzle <3 W sumie, zrobiłam podobnie: kupiłam tańsze pędzle, by się z nimi zapoznać, a teraz bardzo powoli wymieniam na lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pędzle prezentują się świetnie, ale sukienka w paski bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  33. Pędzle mega nam się podobają wydają się być miłe w dotyku :) a okulary są rewelacyjne
    thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Okulary podobają mi się najbardziej! W pędzle wolę zainwestować i kupić sobie z Hakuro (mam jeden i sprawdza mi się świetnie!) :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zamówienie ta biała sukienka mnie urzekła :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Zakochałam się w okularach. Sukienki również są śliczne. Lubię czytać takie posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. piękne rzeczy :) wszystko prezentuje się świetnie. Sukienka hiszpanka bardzo w moim stylu, sama chciałabym mieć taką :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem pod wrażeniem tych pięknych rzeczy i Twojego pięknego bloga ^*^

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne rzeczy, ale najbardziej do gustu przypadły mi okulary. Choć boję się zamawiać okulary z internetu ! Buty, ubrania zamawiam ale okulary niestety odpadają ! ;)

    Mój blog Obserwuje i pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. te okulary i pędzle są cudne!


    http://little-jay999.blogspot.co.uk/2017/02/jak-to-naprawde-mieszka-sie-w-anglii.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Pędzle wyglądają bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne rzeczy wybrałaś :)
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Super zdjęcia
    pozytywnapati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz! ♥
mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej ♥

Copyright © 2014 Jusstinkaa , Blogger