czwartek, 9 lutego 2017

pasteLOVE - pastel look

hej kochani :) dziś mam dla Was zestaw, utrzymany w delikatnej, pastelowej kolorystyce.
Przyjemne i lekkie połączenie ubrań, które łączy ze sobą styl i wygodę :)
Uwielbiam pastele! a różowy kolor idealnie komponuje się z bielą, szarościami czy błękitem :)

Tak jasne kolory pojawiają się zazwyczaj w naszych stylizacjach na wiosnę czy lato, ale coraz częściej można je zauważyć również w pochmurną jesień czy zimę. Gdy za oknem smutno, deszczowo lub mroźnie i śnieżnie, to czasem trzeba wprowadzić w życie trochę jasności i słońca :)  








 Proste połączenie białej bluzeczki z ozdobną koronką i jasnoniebieskich jeansowych spodni, jest moją podstawą i wystarczy tak naprawdę dobrać odpowiednie dodatki i butki, 
żeby stylizacja nabrała pastelowych kolorów :) 
Dziś u mnie wszędzie śnieg, a do tego od czasu do czasu wychodzi słońce zza chmur, jednak jest dosyć mroźnie, dlatego zarówno czapka jak i okulary są obowiązkowe :)
Myślę, że szara czapka i jasnoróżowe okulary idelanie do siebie pasują. 


Już wcześniej Wam pisałam jak bardzo jestem zakochana w tej pięknej pudrowo-różowej torebce, dlatego nie mogło jej zabraknąć przy okazji pastelowej stylizacji! :)
Dodatkowo wybrałam traperki w kolorze brudnego różu, które na śniegu sprawdzają się bardzo dobrze.


Bardzo podoba mi się taki zestaw i według mnie całość prezentuje się świetnie :) Jest to mega wygodny i dziewczęcy look, w którym czuję się bardzo dobrze.
Przyznam, że motyw pasteli jest jednym z moich ulubionych w modzie :) 

SPODNIE --- fabrykajeansow.pl
BLUZKA --- chińskie centrum handlowe
TOREBKA --- gamiss
BUTY --- ebutik.pl
OKULARY --- rosewholesale

62 komentarze:

  1. Buty są przecudownie, kolor idealny!
    Pozdrawiam
    http://maaalgooos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna stylówka :) Torebeczka i buty wygrywają :P pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka jest przecudowna! Na okularki za wcześnie, ale także są super! :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że nie jestem fanką koloru różówego to outfit mi się bardzo podoba, pastelowe kolory są urocze :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny blog! Zdjęcia są duże co cieszy jeszcze bardziej wzrok. Pozdrawiam !
    Mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja. Jestem zakichana bezgranicznie w butach i torebce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka przepiękna czapa, idealna, właśnie takiej szukam, skąd jest?

    http://mamariw.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała stylizacja jest urocza, taka dziewczęca, a zarazem bardzo piękna!
    Buty mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Styl ! ♥ Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialnie dobrane kolory !<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz! W pastelach Ci do twarzy <3
    nathvalie

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie pastelowe barwy!


    http://nouw.com/roszakmagda

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem pastele poprawiają humor, ja jestem zwolenniczką tego typu kolorów.
    Idealne na każdą porę roku, a zwłaszcza modne w nadchodzącym okresie wiosenno letnim :)cudownie Kochana wyglądasz!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Również uwielbiam pastelowe, delikatne kolory! Myślę że najbardziej pasują do mojej duszy :D Buty bardzo mi się podobają, nawet sama wcześniej planowałam je kupić, ale jednak zdecydowałam się na czarne koturny ;)
    http://a-little-bit-of-magic-26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka jest przepiękna! A czapka nadaje fajnego charakteru tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka cudo zakochalam się wszystko w moim guście ;)

    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zestawienie :) również bardzo lubię pastele :) mam podobne buty, z tym, że moje są pastelowo szare :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pastelowe kolorki idealnie pasują do Ciebie kochana. Całość ogląda i czyta się przyjemnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam pastelowe kolorki :) Fajna stylizacja, chociaż zmieniłabym bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądasz!Torebka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale z ciebie chudzinka,zjedz coś hehe :D
    Bardzo mi się podoba torebka i czapka,całkiem w moim stylu ❤
    Super fotki,szkoda ze tak mało
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj wydaje Ci się, że chudzinka haha <3

      Usuń
  22. Śliczna stylizacja bardzo ładnie wyglądasz <3

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna jest ta torebka, kolorek jest prześliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna torebka :) Lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepadam za pastelowym różnem ale ten jest cudowny. Wszystko do wszystkiego pasuje, bardzo podoba mi się taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna stylizacja. Niestety nie jestem fanką różowego pod żadną postacią, ale ostatnio podobają mi się pastelowe kolory.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Pastelowe kolory są super ;)
    Masz super figurę i ślicznie wyglądasz! ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się taka kolorystyka, wygląda to tak młodzieżowo i przyjemnie ;) Super stylówka
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham pastelowy róż, a te buty *-* Cudowne! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się to jak łączysz ze sobą różne rzeczy wygląda to na prawdę fajnie.
    Ta pudrowa torebka jest na prawdę przecudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również uwielbiam pastelowe kolory, są bardzo dziewczęce i urocze. Stylizacja jest prosta, ale naprawdę ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna stylizacja lubię takie kolorki. Super wyglądasz!

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam pastele, a ty w tej stylizacji wyglądasz przeuroczo i słodko! <3
    Buziaki :*
    Lina Nastya

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam stylizacje w pastelowych kolorach :) wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię pastelowy róż, więc ta stylizacja jest dla mnie idealna! Buty szalenie mi się podobają :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się ten look! Uwielbiam takie kolorki a na pewno pastelowy roz! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Torebka jest przecudowna. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uroczo to u Cienie wygląda. Ale pastelowe kolory nie jest na każdą sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie to wszystko razem wygląda! Uwielbiam ten kolor spodni. Sama posiadałam ten model butów - są cudowne. Chyba zamówię pudrową parę :)
    zapraszam do siebie: http://www.potatohead.pl/

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna torebka :)
    Ja też bardzo lubię pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Te okularki są takie super, że sama mam ochotę je zamówić! ;) Super wyglądasz!!

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna stylówka :) czepka podoba mi się najbardziej :) poklikałam Ci w linki kochana :)
    olusky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna torebka, lubię pastele :) klik
    obserwuję i zapraszam www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. buty fajnie wyglądają :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudownie wyglądasz. Pudrowy róż to mój faworyt, jest mega uroczy i baaardzo do Ciebie pasuje. Muszę to napisać jako włosomaniaczka.... cudowne włoski kochana :* ♥
    Obserwuję
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Przypadkiem CIebie znalazłam :* Dzięki za wszystkie kliki :* Znamy się z gruby na fb ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo do ciebie pasuje ta stylizacja ;D zdecydowanie najbardziej do gistu przypadły mi torebka i czapka. Kocham pastele, ale jakoś rzadko je noszę ;D
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

jusstinkaa.blogspot.com © Jusstinkaa , Blogger