pink sweater - różowy wiązany sweterek SAMMYDRESS

witajcie kochani :) ostatnio czas leci mi tak strasznie szybko, że czasem sobie aż nie zdaję sprawy z tego co się dzeje.. przez to wszystko nie potrafię się cieszyć chwilą.. Oby to jak najszybciej minęło, bo dziwne są takie myśli i poczucie, że nie szanuję czasu, ktory mija bezpowrotnie.. 

Dziś chcę Wam pokazać przepiękny sweterek od Sammydress, w którym się zakochałam!
w ostatnim czasie takie wiązane sweterki jak i bluzki to wielki hit, a ja również jestem ich ogromną fanką. 
Wybór między szarym a różowym kolorem dostępnym w sklepie dla tego sweterka, oczywiscie padł na mój ulubiony :) 




sweterek oprócz uroczego pudrowego koloru, który jest mega dziewczęcy i słodki, ma piękne ozdobne wiązanie na dekolcie :) te dwie cechy sprawiają, że jestem zakochana w nim po uszy i jest to zdecydowanie mój ulubieniec! :) chętnie skusiłabym się jeszcze na inne kolorki zwłaszcza szary albo baby blue, ale z tym ostatnim niestety nie spotkałam się w żadnym sklepie, ale mam cichą nadzieję, ze pojawią się rónież takie sweterki w tym pięknym odcieniu niebieskiego :)  
  

  jest baaardzo cieplutki więc na mroźne dni idealny :) za to można się w nim niestety ugotować gdy pogoda zimą jest ładniejsza i świeci słońce.. bynajmniej ja tak mam, a nie jestem żadnym zmarzluchem, a wręcz przeciwnie :) więc mam nadzieję, że zima potrwa jak najdłużej :) Materiał jest gruby, ale delikatny i przyjemny w dotyku. Sweterek jest bardzo wygodny i przytulny w noszeniu.


 sweterek połączyłam razem z białymi spodniami z fabrykajeansow.pl, również moimi ulubieńcami jeśli chodzi o spodnie :) są bardzo wygodne i świetnie się dopasowywują do ciała!  
wydaje mi się, że takie połączenie różu z bielą jest najlepszymym rozwiązaniem, bo kolory pasują do siebie idealnie :) całość wygląda bardzo przyjemnie :)




59 komentarzy:

  1. Prześliczny jest ten sweterek, bardzo uroczy i dziewczęcy, podoba mi się. Zdecydowanie pasuje do tych białych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny sweterek , uwielbiam ten kolorek :D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie z białymi spodniami połączony to niebo! :) Osobiście uwielbiam ten kolor i wiązania na dekolcie, lecz w sweterkach wyglądam źle. A ten wygląda na bardzo gruby i super dopasowuje się do figury.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek jest bardzo ładny i ten kolorek

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię motyw wiązań, sama z wielką chęcią kupiłabym sobie taki sweterek... Do tego ten kolorek! <3
    Rzeczywiście wygląda cudownie w połączeniu z białymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie sweterki, ale niestety w zimę nie mogłam znaleźć swojego rozmiaru :( www.aleksandraciszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te wiązane sweterki, pudrowy róż to ostatnimi czasy mój ulubiony kolorek i z chęcią sama zaopatrzyłabym się w takowy sweter :). Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Bardzo podoba mi się design Twojego bloga ♥ Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Te zdjęcia to cud świata! <3 Uwielbiam je!
    Post bardzo ładnie napisany a sweterek to achh marzenie! Podoba mi się ten kolor, jest bardzo oryginalny! Niestety takie sznureczki do mnie nie pasują :(
    Świetny blog! Pozdrawiam ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny sweterek - pomysłowe to wiązanie z przodu!
    Super zdjęcia :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten sweterek jest na prawde mega fajny :)
    Super w nim wygladasz fajnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny ten sweterek, myślę o czymś podobnym tylko szarym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny sweterek :) wybór białych spodni też uważam za najlepszy z mozliwych, bo bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek faktycznie mega dziewczęcy ale jest piękny!
    Pozdrawiam :*
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterek jak najbardziej w moim guście i jeszcze różowy,cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny sweterek, mimo, że nie lubię różu wpada w moje gusta. Stonowany kolorek :) Czym wykonywałaś zdjęcia? :)
    Zapraszamy - brutalforlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba przyznać, ze jest mega uroczy :D wszystkie robione iphonem 5 :)

      Usuń
  17. Cudny jest!
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam połączenie białych spodni z takimi pastelowymi kolorami <3! Przepięknie prezentuje się ten sweterek i bardzo podoba mi się to wiązanie :)

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny jest ten sweterek ^^ zakochałam się w nim *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne połączenie:)Lubię pastelowe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  21. super sweterek! chyba go zamówię :)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodki <3
    Obserwuję i zapraszam :) http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocza stylówka ♡

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wyglądasz w tym sweterku :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki cudny <3 Idealnie wygląda z białymi spodniami :D Jak ja uwielbiam to połączenie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealny sweterek <3 I ten kolor, cudowny. Szkoda że nigdzie nie mogę takiego znaleźć ;( Ale może w końcu się uda ;)
    swiatrico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny sweter, cała stylizacja mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudowny!

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecudowny klimat zdjęć i mega piękny sweterek!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Będę szczera: bardzo nie pdoba mi się ten sweterek, ale za to spodnie cudowne 👍
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  31. sweterek mi sie podoba, lubie takie wiazania, zdecydowałabym sie jedynie na inny kolor

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak słodki sweterek, zazdroszczę go :)

    Ankuuls - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny jest ten sweterek :) kolor piękny, taki dziewczęcy. A wiązanie jest ciekawym dodatkiem i dodaje mu charakteru :) bardzo podobają mi się te spodnie. Leżą na Tobie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sweterek cudny, jednak nie jest to mój kolor :')
    P.s. Też ostatnio czuję się tak jak Ty... ehh... okropne uczucie //Sohee

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny sweterek <3 bardzo w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam pudrowe stylizację, są delikatne i kobiece! ;)

    http://carollinex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. słodko, dziewczęco :) ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mój ulubiony kolor, śliczny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam dwa takie swetry, wybrałam czarny i beżowy. Podoba mi się kolor Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Sama myślałam nad zakupem takiego sweterka i żałuje ze do tej pory tego nie zrobiłam 😕🙈🙈 piękny kolor i genialnie wyglada z białymi spodniami 💕💕

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  41. Naprawdę przesliczny ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  42. zachwycam się tym sweterkiem - kolor, fason - mega!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesteś przepiękna! :)

    Zapraszam również do mnie kochana!

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczny sweterek jak najbardziej w moim stylu. Post uważam za udany.
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  45. zastanawiałam się nad tym sweterkiem,widzę że mogę śmiało go zamówić bo wygląda fajnie :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  46. zakochałam się w tym sweterku! Jest prze-uroczy <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Ma cudowny kolor! Świetnie się komponuje z jeansami!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  48. piękny sweterek <3
    zapraszam
    http://diamond-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczny sweterek! ❤️ Widać, że jest dobrze wykonany i fajny jakościowo, super 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny sweterek!
    Super blog, estetyczny <3

    OdpowiedzUsuń
  51. sweterek ma piękny kolor, super blog:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczny ten sweter! i w ogóle cudne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz! ♥
mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej ♥

Copyright © 2014 Jusstinkaa , Blogger