niedziela, 5 lutego 2017

technic cosmetics


Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania paczkę z kosmetykami od firmy Technic Cosmetics. 
Z ich marką spotkałam się po raz pierwszy dopiero pare miesięcy temu na instagramie.
 Wcześniej nie słyszałam nic o ich produktach albo po prostu nie zwróciłam na nie uwagi i dlatego ich nie kojarzę. Według opisów w internetowych sklepach z kosmetykami, Technic Cosmetics to bardzo dobra jakość produktów w niskich cenach. 
Ciekawi czy rownież ja mam taką opinię o ich produktach? :) 



W paczce znalazłam paletkę cieni do powiek, tusz do rzęs, zestaw do stylizacji brwi i rozświetlacz.

Paleta cieni MEGA NUDES


Paletka z dwunastoma cieniami, o pojemności 1,5g każdy. Paletkę otwiera się bez problemu. Nic się z nią nie dzieje, nawet raz mi spadła i cienie pozostały nienaruszone, jedynie na twardym przezroczystym plastikowym opakowaniu powstała rysa.
Cienie utrzymane w kolorystyce nude: beże, brązy, szarości.
Jestem amatorką jesli chodzi o makijaże, a zwłaszcza o malowanie oczu cieniami, dlatego takie kolory bardzo mi się spodobały jak na pierwszy raz.



Pigmentacja cieni w paletce jest.. różna :)
 Jaśniejsze kolory są ledwo widoczne, a nakładałam cień na rękę kilka razy. Ciemniejsze za to widać bardzo dobrze już po jednej warstwie więc przy malowaniu powiek trzeba się trochę nakombinować.
Jeśli chodzi o blendowanie to jest ok. Cienie łagodnie w siebie przechodzą i bez problemu się łączą. 
Trzymają się na powiekach do kilku godzin, a gdy nałożymy je na baze to makijaż wytrzyma nawet i cały dzień, z tym że makijaż po takim czasie nie jest już tak bardzo wyrazisty jak na początku , a cienie stają się trochę takie bez wyrazu.   
CENA: ok 13zł.

  Zestaw do brwi BROW TAMER


Tego produktu byłam najbardziej ciekawa, ponieważ zazwyczaj albo nie robiłam nic z brwiami, albo podkreślałam je lekko cieniem więc zastanawiałam się jak spisze się taki zestaw do brwi :) 
a mój jest w wersji medium :) 
W zestawie jest wosk, pudrowy cień do wypełniania brwi, aplikator i szczoteczka.
Wosk jest bardzo dobrze napigmentowany więc trzeba uważać żeby nie przesadzić, zwłaszcza jrgo konsystencja jest dość miękka. 
W przypadku cienia pimentacja jest słaba. Poza tym przy próbie nałożenia go na aplikator, zaczyna się strasznie kulkować i sypać. Dodatkowo wydaje mi się on zbyt jasny do moich brwi. Użyłam go może z dwa razy i więcej tego niee zrobię, dlatego zastępuje go innym ciemniejszym.
Tak jak wosk oceniłabym 10/10, tak cień na marne 2/10 :)
CENA: ok 10zł.

Rozświetlacz do twarzy HIGHLIGHTS STICK & tusz do rzęs MEGA LASH




Rozświetlacz jest w formie sztyftu, co ułatwia makijaż i można nim bezpośrednio malować po twarzy, a potem tylko delikatnie rozmazać palcem :) ma bardzo delikatną, kremową konsystencję, przez co łatwo się go rozprowadza na skórze. Posiada drobinki w kolorze złota, dzięki czemu cały ma ciepłe tony. Długo się utrzymuje i nie spływa w ciągu dnia. Efekt rozświetlenia jest delikatny, ale bardzo ładny. Poza tym jego zapach jest przepiękny i czuć go po nałożeniu na twarz :) Zdecydowanie jest to rzecz, która najbardziej mi przypadła z całego zestawu i gdy tylko mi się skończy kupię znowu taki sam :)
CENA: ok 13zł.

Tusz do rzęs również mi przypadł do gustu. Szczoteczka ma małe włoski, a takie mascary lubię najbardziej, bo dzięki temu rzęsy są dokładnie wytuszowane i rozdzielone więc nie ma mowy o sklejaniu. Rzęsy są również optycznie lekko wydłużone. Tusz może nie jest jakiś nadzwyczajny i nie ma efektu wow, ale jak najbardziej spełnia swoją rolę. 
CENA: ok 10zł.

Jak widać jakość produktów jak za tak niskie ceny jest ok :) Niektóre produkty miło zaskakują, inne mniej.  Paletki bym już raczej nie kupiła ze względu na słaby pigment w jasnych kolorach. Zestaw do brwi ma świetny wosk, a za to cień jest okropny. Tusz jak najbardziej na tak, a rozświetlacz jest jednym z moich kosmetycznych ulubieńców :) 

49 komentarzy:

  1. Zawsze byłam ciekawa, jak sprawuje się właśnie ten tusz do rzęs. Także uwielbiam, gdy rzęsy nie są posklejane, tylko jest ich bardzo dużo! Super teraz na pewno się skuszę, bo cena jest idealna :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze powiem, że pierwszy raz słyszę o tej marce kosmetycznej. Kosmtyki wyglądają na dość dobre i sątanie ,więc trzeba się rozejrzeć za nimi ;)pozdrawiam
    http://annatajemnicza21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej spodobał mi się rozświetlacz ma śliczny kolor, ale i paletka jest niczego sobie moze warto się skusić ;) thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę tą firmę, ale mają bardzo fajny asortyment, chyba sama skuszę się na ciebie i kit do brwi :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta paletka ma śliczne kolory, muszę w końcu w jakąś zainwestować :/

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. paletka wygląda jak z wibo :D Fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna ta paletka i widzę, że nawet cenę ma fajną :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się wcześniej z tą firmą, ale rozświetlacz wygląda zachęcająco. Chętnie w niego zainwestuje. :) pozdrawiam kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałaś bardzo ciekawe rzeczy, paletka wygląda fajnie (lubię takie kolorki) ale trochę słabo, że niektóre są słabo napigmentowane. Jeśli chodzi o stosunek jakości do ceny to super ;) Bardzo spodobał mi się rozświetlacz i tusz do rzęs ;) Pozdrawiam i obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam paletki w kolorach nude, posiadam kilka, ale nie pogardziłabym kolejną... ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze też bym chciała dostać taką paczkę do przetestowania. Cuekawa jestem jak cienie by się sprawowało jakby nałożyło się je na mokro :) a rozświetlacz ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz spotykam się z tą marką, myślę, że jak za tą cenę to kosmetyki są okej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce,jednak kosmetyki wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze mowiąc najbardziej w tym poście liczyłam na paletkę, ale po tej pigmentacji nie wiem czy bym się na nią skusiła. Plus nie ma lusterka, a to dla mnie ogromny minus. No ale tusz i rozświetlacz wydają sie być dobrej jakości, więc może jeśli natknę się gdzieś na nie, to zamówię. Z zestawem do brwi też bym poeksperymentowała, ale jak dla mnie takie zestawy w ogóle się nie sprawdzają, wolę kredki i pojedyncze cienie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, że ta paletka jest bardzo piękna! Z chęcią bym ją przetestowała :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Paletka jest zdecydowanie w moich kolorach!
    Szkoda ze ten cień do brwi taki sredni ;/
    Pozdrawiam!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic mnie specjalnie nie zainteresowało ;) Rozświetlacz wygląda ślicznie, ale wolę te w pudrze, no i mam już swojego ulubieńca w tej kategorii ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie uzywalam nigdy tych produktow :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podoba mi się paletka ! Jest rewelacyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna paleta! Z pewnością kupię ją mojej mamie, która będzie miała za kilka miesięcy urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej marki, ale paletka w moich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z całego zestawu wybrałabym jedynie rozświetlacz, zaraz się za takim rozejrzę w internecie. Cienie mają bardzo ładne kolory, są w moim stylu, ale skoro pigmentacja jest jaka jest to chyba sobie daruję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Paleta cieni ma bardzo ładne kolory. Lubię makijaż oka w takich kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kolory w paletce, choć szkoda, że są tak słabo napigmentowane :/
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś widziałam ten rozświetlacz, ale nie wiedziałam jak się sprawdzi :)
    Paletka ładnie wygląda, szkoda ze z tą pigmentacją nie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubie takie kolory cieni

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna paleta :) moje kolory :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kolorki paletki <3 zakochałam się w nich

    OdpowiedzUsuń
  29. Paletka ma śliczne kolorki i ten rozświetlacz no jest cudny <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta paletka do oczu jest świetna, koniecznie muszę ją kupić! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Your blog is beautiful !!! I would love to see you on my blog !! Happy day!!!
    👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam tą paletkę cieni - do dziennego makijażu sprawdza się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio podniosłam sobie poprzeczkę w kosmetykach, więc paletki na pewno bym nie kupiła. Jest tania, no ale... bardzo słabo napigmentowana :/
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj Kochana ta paletka bardzo mnie kusi od dawna, ma bardzo dobra pigmentacje.
    Piękne zdjęcia!
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  35. jestem ciekawe tego wosku :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam tej marki. Skusiłabym się na tusz, ma fajną szczoteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  37. Paletka <3 obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ciekawe kosmetyki, z chęcią wypróbuję tą paletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. mnie również najbardziej spodobał się ten rozświetlacz :) ostatnio przekonałam się do kosmetyków w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. też mam taką paletkę jedną którą nakładanie dosłownie graniczy z cudem :D
    fajne pozycje ;)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś, co Cię (mam nadzieję) zaciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Firmy nie kojarzę. Ale posta fajny i przydatny :)
    A ta paletka cudo!

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam kilka kosmetyków z tej firmy i też jestem zadowolona :) Bardzo spodobał mi się rozświetlacz! <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta paletka jest idealna, piekne kolory

    OdpowiedzUsuń
  44. Rozświetlasz koniecznie muszę kupić, post mega, dobrze że opisałaś wszystko dokładnie, bo na zdjęciu idzie się zakochać w zestawie do brwi ;<

    OdpowiedzUsuń
  45. A ja tak bardzo chciałam kupić te cienie od nich :( dobrze, że napisałaś szczerze co o nich myślisz :)

    OdpowiedzUsuń

jusstinkaa.blogspot.com © Jusstinkaa , Blogger