Aroma Home - świeca zapachowa Waterfall Mist

Cześć kochani! :) Uwielbiam gdy w moim pokoju pięknie pachnie..
Jestem ogromną fanką świec, wosków, tealightów, kadzidełek czy zapachowych saszetek, które nie tylko 
przyjemnie pachną i umilają czas, ale również stanowią ciekawą dekorację.  
Jakiś czas temu Home Aroma sprawiło mi miłą niespodziankę, ponieważ wygrałam u nich przepiękną
święcę zapachową o bardzo ciekawym zapachu "Waterfall Mist". :)
Od początku nie wiedziałam co będzie nagrodą i było to tajemnicą do czasu otrzymania i otwarcia przesyłki, więc naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyło to co zobaczyłam w środku.  



Świeca jest naprawdę bardzo duża i dosyć ciężka! :) Jej wysokość to 12,5 cm, a średnica 10,5 cm, a co za tym idzie - musi się dłuuugo palić :) i tak jak podaje producent jest to aż 50 godzin.
Szklany słoik, w którym jest umieszczony wosk, prezentuje się elegancko, a naklejka na nim ładnie komponuje się z naturalnie niebieskim kolorem wosku. To bardzo niebanalna ozdoba w moim pokoju i mimo, że przeważa u mnie biel i róż, to piekny odcień niebieskiego idealnie pasuje do wystroju.
Świeca ma dwa knoty, co znacznie ułatwia i przyśpiesza rozgrzanie wosku
.



Jesli chodzi o zapach świecy to również jestem zadowolona. Wosk zaczyna wydzielać swoje olejki już po chwili od zapalenia knotów. Jest dekatny, ale intensywny. Roznosi się po całym pokoju, a nawet można go wyczuć w innych pomieszczeniach. :)
Niestety nie wiem jak pachnie taka mgiełka z wodospadu, ale zapewne na podobę morskiej bryzy, którą tu zdecydowanie czuć! Taka bardzo przyjemna rześkość i świeżość towarzyszy aromatowi tej świecy. Nie jest w żaden sposób duszący ani przytłaczający. Moge palić go godzinami i nie odczuwam zmęczenia nim. Idealny zapach do relaksu, który zdecydowanie Wam bardzo polecam :) 

Tak juz poza tematem zapachowych świec.. spodobał mi się ostatnio niebieski kolorek :) ale to właśnie
przez tą świecę dostrzegłam, że ładnie wygląda z bielą czy delikatnym różem.
Dzięki temu wyciągnęłam z szafy piekną spódniczkę, która mam już ponad 2 lata, a nigdy nie miałam jej ubranej.. no i powstała z jej udziałem dziewczęca stylizacja, która przyznam szczerze, bardzo mi się podoba i aż dziwie się, że wczesniej nigdy nie miałam jej na sobie :) 
buziaki :* 


49 komentarzy:

  1. Uwielbiam rześkie zapachy, znając mnie pewnie by mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rowniez uwielbiam roznego rodzaju swiece zapachowe. Co prawda nie uzywam ich teraz tak jak kiedys, no ale zawsze cos. Zazwyczaj kupuje swiece o slodkich i delikatnych zapachach.
    Swietnie sie prezentujesz w takiej stylizacji :)

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świece. Umilają mi każdy wieczór :)

    Pozdrawiam
    Kosmetyczne--szalenstwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapachowe świeczki, ale ta Twoja spódniczka zrobiła na mnie największe wrażenie: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapachowe świeczki, ale ta Twoja spódniczka zrobiła na mnie największe wrażenie: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie orzeźwiające i świeże zapachy ;) No i rzeczywiście jest ogromna! Spódniczka jest bardzo ładna - obyś chodziła w niej częściej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękną figurę <3 co do świec to także kocham świeże zapachy a to, że może się długo palić to kolejny plus :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście prezentuje się elegancko :)
    PO 2 latach znaleźć taką perełkę... Tylko pozazdrościć! haha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spódniczka przecudowna, uwielbiam taki kolorek :) a co do świec jestem z nimi nierozłączna ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie przepadam za takim zapachem, kojarzy mi się z tanim odświeżaczem powietrza do łazienek. Ale przyznam, że outfit świetnie pasuje do tej świeczki :D

    Pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia w dalszym pisaniu bloga!!!
    U mnie rozdanie: http://bibliotekaslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieee, żadne odświeżacze :) róznica jest duża w zapachu i nawet przez chwilę nie pomyślałam czując zapach tej świecy, że pachnie na podobę tych łazienkowych odświeżaczy, a te często miałam typu "morska bryza" :)

      dziękuję za miłe słowa kochana <3 buziaki! :*

      Usuń
  11. Jestem uzależniona od świeczek! Więc twój post już skradł moje serce!
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie :)
    http://dangerouslove98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne to pierwsze zdjęcia w poście *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. O proszę i oto jak zwykły przedmiot może stać się inspiracją do stylizacji :) Gratuluję wygranej, chciałabym poczuć zapach wodospadu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham świece! I zajmują 3/4 mojego mieszkania! Haha :D

    PS. Piękna spódnica! 💜

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę urocza ta stylizacja :)

    http://mkapsiakphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Również mam małego bzika na punkcie świec, mam ich prawie cały pokój :) uwielbiam zapalać je wieczorami, nie dość ze pięknie pachnie to dodatkowo uwielbiam ten nastrój !

    OdpowiedzUsuń
  18. PIĘKNA jest ta SPÓDNICZKA :D świecy nie znam, ale ogólnie mam ich mnóstwo:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również jestem wielbicielką świec, wosków itp. Gratuluję, że Home Aroma zrobiła ci taką niespodziankę. Świeca wygląda pięknie i jestem przekonana że równie pięknie pachnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uwielbiam gdy w moim pokoju pachnie! Jestem maniaczką wszelkich świeczek/wosków! Mam kominki w których grzeje swoje ulubione Yankee Candle :3

    Pozdrawiam, Podkowaa :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Też lubię takie zapachy, chyba się na tą świece skusze :) Czyżby na zdjęciu spódniczka z vubu? Bo mam identyczną czarną właśnie z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely look

    I follow you
    thank you for your follow the Chic Poradnik blog: https://chicporadnik.blogspot.com

    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za zapachami "świeżości", wolę te mocniejsze, bardziej konkretne choć taki zapach wydaje się idealny by przywołać wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia :) świetnie się prezentuje ale zapach pewnie dla mnie byłby za mocny :(

    OdpowiedzUsuń
  25. masz piekne dekoracje w pokoju i faktycznie taka świeca bardzo ci pasuje do wystroju :) a stylizacja cudowna ! :) chetnie zobaczylabym jakies twoje zdjecia tak ubranej w plenerze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne opakowanie świecy. Zapach na pewno jest bardzo świeży i orzeźwiający niczym właśnie morska bryza. :) A na ostatnim zdjęciu ty również wyglądasz prześlicznie. Nigdy nie wyjdę z podziwu odnośnie Twoich długich włosów. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej pięknie dziękuję za miłe słowa <3

      Usuń
  27. Tej marki akurat nie znam, Ale w moim przypadku jestem wielką fanką świec ich worków od Yankee Candle:) mają szeroką ofertę, zapachy są przecudne! Ja póki co posiadam w swojej kolekcji tylko woski, Ale na świece też się czaje:)))
    Przepiękna stylizacja ci wyszła kochana!
    Pozdrawiam
    marusitestowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna jesteś! Świeczka mnie zaciekawiła bo nie znam tej firmy a lubię tego typu zapachy, zwłaszcza wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Spódniczka faktycznie śliczna, aż dziwne że jej nie ubierałaś przez tak długi czas :)
    Uwielbiam zapachowe świeczki ! :P
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. All beautiful, I love the blue skirt.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna spódniczka, aż się dziwie że przez tyle lat leżała w szafie..
    Też lubię zapachowe świeczki i inne zapachowe rzeczy do pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna spódniczka, świeca musi przepięknie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  33. Również uwielbiam wszelkiego rodzaju świece, woski, podgrzewacze i zapachy. Od razu przyjemniej się siedzi w takim pachnącym pomieszczeniu :)
    Na ostatnim zdjęciu wyglądasz cudownie!! Piękna figura, super stylizacja i do tego te włosy... Zazdroszczę!! :*




    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem fanka świec szczególnie tych o zapachach cytrusowych

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja także bardzo lubię świeczki, lecz u mnie to tylko punkt dekoracji. Bardzo rzadko zdarzy się ze którąś zostanie zapalona :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja także bardzo lubię świeczki, lecz u mnie to tylko punkt dekoracji. Bardzo rzadko zdarzy się ze którąś zostanie zapalona :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja także kocham świeczki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam świeczki i woski! Oczarowała mnie ta spódniczka na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Też uwielbiam świecę, nadają takiego romantycznego klimatu! Przepiękna spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie znam tych świec, ale wygląda bardzo ciekawie :)
    Cudowną masz tą błękitną spódnicę *.* Idealnie podkreśla Twoją fantastyczną figurę :)
    Jakie masz boskie włosy <3

    PS Również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam świece *.* Obserwuję! Ciekawy blog!

    Zapraszam do siebie:
    http://agrafka-blog.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Agrafka.

    OdpowiedzUsuń
  42. świeczki uwielbiam. Fajny blog.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawa ta świeczka, ale bardzo mi się spodobała twoja stylizacja.
    Obserwuję od dawna i pozdrawiam :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam świeczki! Na pewno ją kupię i ją wypróbuje.

    https://dagmara-delost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Prześlicznie wyglądasz w takiej styliazacji. Co do świecy to bardzo ładnie się prezentuje i na pewno piękny ma zapach.
    Pozdrawiam bluekami.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja tez jestem fanką świec i wosków. Kupuję woski z Yankee Candle, świece są dla mnie zbyt drogie. Kiedyś kupiłam staplery i uważam, że woski są fajniejsze. Spódniczka też śliczna. Ja ostatnio zaczęłam lubić szary ale w wystroju pomieszczenia. Przypadkiem kupiłam w takim kolorze sofę i teraz wszystko dopasowuję :).

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz! ♥
mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej ♥

Copyright © 2014 Jusstinkaa , Blogger