niedziela, 12 marca 2017

Cudowna paczuszka od DressCloud - pierwszy wygrany swop!

hej dziewczyny! :)
Chciałabym na początku podziękować za wiele miłych słów, które do mnie kierujecie. 
Jest mi bardzo miło czytać tak pozytywne komentarze, a w ostatnim czasie było ich naprawdę dużo! :) 
Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy i jakiego kopa mi dajecie! bo wiem, że styl w jakim tworzę mojego bloga, instagrama czy profil na DresscCloud, Wam się podoba. Pięknie dziękuję! Jesteście cudowne! :) <3

W dzisiejszym poście podzielę się z Wami moją przecudowną wygraną na DressCloud.
Jest to portal dla dziewczyn, bez którego obecnie nie wyobrażam sobie dnia! :)
Cała idea Dresscloud polega na dodawaniu zdjęć, za których polubienia zbieramy kryształki. 
Potem za takie kryształki możemy licytować przeróżne wartościowe nagrody - swopy. Naprawdę warto! 
Swopy są świetne, atmosfera na stronie wspaniała, a cała społeczność niesamowicie miła i kochana! 




Mój pierwszy swop spodobał mi się w 100%. Oprócz tego, że zawierał produkty, z którymi wcześniej nie miałam styczności i byłam ich bardzo ciekawa, to jeszcze był różowy.. no ideał! :) 
Ogromnie się ucieszyłam gdy okazało się, że go wygrałam. :) 

W skład mojego Swopa #830 wchodziły takie produkty: 
- suchy szampon Batiste eden;
- mleczko do ciała treaclemoon Wild Cherry Magic;
- czepek kąpielowy Forever 21;
- maseczka peel-off Balea;
Dodatkowo do swopa dołączona została próbka kremu pod oczy Resibo oraz różowy pumeks.


* Suchy szampon Batiste - eden * 


Jest to mój pierwszy suchy szampon. Czytałam bardzo dużo pozytywnych opinii na jego temat i po kilku użyciach moge smiało stwierdzić, że zdecydowanie zgadzam się z nimi wszystkimi. 
Moje włosy z natury nie przestłuszczają się jakoś szybko i myjąc je co dwa dni, nie mam z nimi żadnego problemu, jednka mam niefajny nawyk, że czasem co chwile dotykam, poprawiam czy przeczesuję palcami moje włosy z przodu głowy, a od tego stają się one szybko nieświeże i przetłuszczone.. dlatego ten produkt w takich sytuacjach to dla mnie zbawienie!
Suchy szampon błyskawicznie odświeża włosy i pozostawia na nich uczucie czystości już u nasady!
Nadaje równiez przyjemnej objętości. Zapach jest przecudny! Taki słodki, delikatny i bardzo przyjemny.
Przez długi czas można go wyczuć na włosach.
JeŚli chodzi o działanie to efekt świeżości trwa cały dzień, a co waże - nie czuć przy tym, zeby nasze włoski były obciążone jakimś produktem. Design opakowania jest bardzo ładny i niewątpliwie taka śliczna buteleczka jest fajną ozdobą. Jestem zachwycona tym produktem i wiem, że skuszę się na niego jeszcze nie raz, jak i również będę chciała wypróbować inne suche szampony marki Batiste.


* Mleczko do ciała treaclemoon - Wild Cherry Magic *


Mleczko do ciała od Treaclemoon w wersji mini. Pojemność to 60ml więc myślę, że to idealnie jak na pierwszy raz żeby sprawdzić czy nam się w ogóle kosmetyk spodoba i czy się sprawdzi. 
Mi jak najbardziej przypadł do gustu i jestem bardzo zadowolona z jego działania. Ma lekką i płynną formułę, dzięki czemu bardzo szybko się rozsmarowuje.Wchłania się błyskawicznie. Nie pozostawia na skórze tłustego filmu. Bardzo dobrze nawilża i sprawia, ze nasza skóra jest mięciutka i przyjemna w dotyku, aż cały czas czuć, że nasza skóra jest taka delikatniejsza i przejemniejsza w dotyku. 
Zapach mleczka jest przepiękny! Taki śliczny aromat wiśni, no po prostu przecudowny! i czuć ten piękny zapach na naszej skórze przez długi czas. Opakowanie jest przeurocze! z fajnym designem i słodkim jednorożcem. Buteleczka jest przezroczysta dzięki czemu widzimy dokładnie ile produktu nam jeszcze zostało. Zawiera pompke, co umożliwia szybką i czystą aplikację. Jestem zakochana w tym produkcie. Niestety nie jest on dostępny w Polsce, przez co bardzo ubolewam. Na szczęście znalazłam polską stronę z niemieckimi kosmetykami, na której można dostać to cudo w wersji prawie sześciokrotnie większej, bo 350ml, za 27,50zł, więc na pewno zamówię!


* Maseczka peel-off Balea *



Lubię maseczki typu peel-off, bo zazwyczaj znacznie lepiej oczyszczają niż te tradycyjne, a takie głębokie oczyszczanie jak najbardziej przyda sie mojej mieszanej cerze. Maseczka ma żelową konsystencją, podobną do kleju. Zapach jest niestety mocno alkoholowy, przez co trzeba uważać, żeby nie nałożyć produktu zbyt blisko oczu, bo będą łzawić, co mi się zdarzyło. 
Z aplikacją i usuwaniem nie było problemu. Przez około 20 minut maseczka zastygała równomiernie na twarzy tworząc gumę, którą bardzo dobrze mi się zdejmowało. Twarz po maseczce jest gładka, delikatna i lekko nawilżona. Oczyszczenie jest zauważalne, bo buzia nie świeci się wcale przez dobrych kilka godzin, więc wydzielanie sebum zostało w jakiś sposób ograniczone, a nigdy wcześniej żadna maseczka nie dała u mnie takiego efektu. Jestem z niej zadowlona. Saszetka zawiera dwie porcje maseczki. 


* Czepek do kąpieli Forever 21 *



 Czepek idealnie zabezpiecza moje włosy przed zamoczeniem podczas kąpieli pod prysznicem. Posiada gumkę, dzięki czemu świetnie dopasowuje się do głowy. Jest wygodny. Mam długie i dosyć gęste włosy i trzymają się w nim bardzo dobrze. Jest w kolorze ślicznego jasnego różu i ma na sobie przesłodki motyw tęczy, chmurek i gwiazdek. Prezentuje się naprawdę uroczo <3 Wykonany z dobrej jakości materiału więc posłuży mi przez baaardzo długi czas. Po wyjęciu z opakowania mocno śmierdzi gumą, dlatego umyłam go od razu i zapach całkowicie znikł. Bardzo szybko schnie. Jest to bardzo przydatna rzecz, dlatego warto posiadać taki czepek w swojej łazience :)


* Pumeks PumiceSPA *



Pumeks od PumiceSPA w ładnym różowym kolorze, który był dodatkiem do mojej wygranej.
Ma przyjemną wielkość oraz kształt dzięki czemu dobrze trzyma się go w dłoni. Niestety to jedyne plusy.
 Oprócz tego, że bardzo się kruszy przy ścieraniu, nie robi nic więcej. Powierzchnia pumeksu wgniata się gdy mocniej się naciśnie, a podczas ścierania robią się wyszczerbienia, co nie powinno mieć miejsca, ponieważ można tak łatwo uszkodzić naskórek, dlatego to jedyna rzecz, która się nie sprawdziła. Niemniej jednak to tylko mały bonus dodanwany przez kochane DC do nagrody do testowania, dlatego nie biorę go pod uwagę przy ocenianiu całości. 

   Jestem baaardzo zadowolona z mojego cudownego swopa! Cieszę się, że trafiły mi się takie perełki. Każdy produkt składający się na moją wygraną bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, dlatego będę bardzo chętnie po nie sięgać w przyszłości! 
Chciałabym podziękować każdej Clouders za kryształki oraz administracji DressCloud za tak uroczy, pachnący  i pięknie zapakowany swop! :) 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Jesli chciałybyście dołączyć do DressCloud to będzie mi bardzo miło, jesli któraś z Was zarejestruje się na portalu z mojego linku polecającego! :) Wystarczy kliknąć tu: KLIK, a zostaniecie przekierowane na mój profilNastępnie gdy założysz konto będziesz "podpięta" pode mnie, więc będę widziała, która z Was dołączyła do DC dzięki mojemu zaproszeniu. :)

68 komentarzy:

  1. Widziałam ten swop ja niestety nie mogę jeszcze brać w nich udziału bo nie skończyłam 18 lat, ale zbieram dzielnie kryształki :). uwielbiam DC i tez nie wyobrażam sobie dnia bez spędzenia tam chociażby chwili, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Pasuje do Ciebie ten swop :D
    http://lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana! :* oj tak zdecydowanie w moim stylu.. bo różowy :D

      Usuń
  3. Ciekawa paczuszka. Ten czepek jest świetny haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetnie, że ci się udało :) Bardzo fajny post i świetne zdjęcia, przyjemnie się czyta. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje wygranej. Fajne rzeczy takie różowe.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super rzeczy :) Kiedyś chyba słyszałam o tym portalu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Ja niedawno dołączyłam do DressCloud i zbieram kryształki, może i mi kiedyś uda się zgarnąć jakiś swop :D Zacznę od tego, że strasznie podoba mi się jego kolorystyka :D Bardzo interesuje mnie zapach tego suchego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana! :) widziałam Cię właśnie ostatnio na DC <3 a uda się na pewno zgarnąc jakiś fajniutki swop :) zapach szamponu jest cudowny, nie potrafię opisac, ale naprawdę warto go kupić :)

      Usuń
  8. Świetne produkty! Uwielbiam ten suchy szampon, a czepek mega słodki!

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze :) nie slyszalam o tej spolecznosci, ale wyglada to bardzo kuszaco :) produkty świetnie, chociaz akurta ten szampon wole w innej wersji zapachowej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę interesujące.Super

    OdpowiedzUsuń
  11. Czepek jest przeuroczy i słodki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. i takie zestawy mozna dostac za darmo, po prostu za kryształki? czy trzeba cos płacić żeby zdobyc je?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie nagrody się licytuje wirtualnymi kryształkami. Nic nie trzeba płacić :) Kryształki dostajesz za lajki pod swoimi zdjęciami czyli za kliknięte "fajne", za granie w gry na DC, za aktywnosc na stronie, za to, że Twoje zdjecie dostanie odznakę "polecone" lub "idealne", jesli opiszesz je w odpowiedniej ilosci zdań. Jedyny koszt związany z tym portalem jest tylko wtedy jeśli chcesz wykupić sobie premium, które jest bardzo tanie (ja kupuje miesięczne za ok 4zł) a dzięki temu znacznie szybciej zdobywam kryształki. Premium oczywiście wykupić można tylko jeśli się chce :) Tak to strona jest całkowicie darmowa i nic nie trzeba płacić :)

      Usuń
  13. Łał stronka świetna, ale pewnie trzeba mieć 18 lat? Super produkty, po suchy szampon na pewno sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 16 lat żeby dołączyć, a 18 żeby licytować nagrody :) więc nawet jeśli się nie ma 18 lat to warto i tak się zarejestrować i zbierać już kryształki, bo do czasu 18stki można uzbierać ich bardzo dużo, a potem wylizytowa za nie ładny swop, a może nawet i nie jeden :)

      Usuń
  14. Fantastyczna wygrana, gratuluję :D
    Pozdrawiam cieplutko
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej :) na pewno skorzystam z zaproszenia bo pewnie ciekawe rzeczy można zdobyć

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję!
    Zakochałam sie w tym wszechobecnym różu, paczka w sam raz dla mnie.. Podobnie jak zapach tego suchego szamponu! Mialam 2 razy żólty tropical (kokos, ananas), ale już mi się znudził, wiem jaki kupię następn :)
    http://milleremilia.blogspot.com/2017/03/nudes.html

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje wygranej, ciekawa nagroda

    zapraszam do mnie http://emichcebycfit.blog.pl oraz http://strazaczkaemi.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje wygranej, bardzo fajna nagroda!

    Zapraszam do mnie: https://annie-mk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojeju twoja nagroda jest cudowna,aż zazdroszczę.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Od tej stronie słyszałam już sporo, ale jakoś nie miałam okazji z niej skorzystać :/
    Co do produktów to maseczka z balea mnie bardzo zaciekawiła, a szampony od Batise ubóstwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje wygranej, a produkty ktore otrzymalas sa swietne. Cudowne, przeslodkie opakowania, ktore sprawiaja, ze od razu masz ochote przetestowac dany kosmetyk. Ja z checia uzylabym suchego szamponu z Batisre, uwazam ze sa najlepsze. Oraz maseczke do twarzy.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie http://nastolatka-za-granica.blogspot.be/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. To miłe, że zawartość swopa tak przypadła Ci do gustu. Gratuluję i życzę dalszej pomyślności.
    Pozdrawiam, Elen z Papierowego Kubka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Suchy szampon jest the best!
    Świetne zdjęcia, dobrze napisany post. Gratuluję :)
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie i różowo ;)
    suchy szampon miałam, ale w wersji tropical i był super ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaraz obejrzę tę stronę, też chcę takiego pięknego swopa! Gratuluję fajnej wygranej!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz słyszę o tej stronce, ale zaraz na nią zajrzę i może nawet dołączę. Ogromnie podobają mi się zdjęcia! Świetna robota i oby tak dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja uwielbiam żele pod prysznic BALEA ;) Super, że udało Ci się zgarnąć taki zestawik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Same świetne rzeczy! A suchy szampon uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Będąc w Niemczech, muszę koniecznie wypróbować kosmetyki Balea 👌😋

    panikosmetyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super post, gratuluję wygranej!
    Sama jestem od niedawana na DC :)

    http://modelinaagaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie! Wracam na Dresscloud:-) Swop cudowny taki slodziutki*-*

    OdpowiedzUsuń
  32. otwierając tego posta pierwsze co rzuciły mi sie twoje włosy gdzieś tam z boku strony ♥ masz je bossskie ♥ a co do samego posta to cikawi mnie suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  33. W podróży wykorzystam suchy szampon i czepek! To będzie jak zbawienie! Dzięki za porządna recenzje produktu!
    http://mmenelmundo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne rzeczy :) muszę koniecznie zapoznać się z DC :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Produkty wyglądają uroczo <3
    Na pewno zajrze na ta stronę, nigdy o niej nie slyszalam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Słodkie i fajniusie rzeczy. Bardo mi się podobają. ❤

    OdpowiedzUsuń
  37. Słodkie i fajniusie rzeczy. Bardo mi się podobają. ❤

    OdpowiedzUsuń
  38. jejku jakie słodkie rzeczy, mi się nigdy nie udało wygrać ;/

    obserwuję :)
    http://weera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję. :) Bardzo lubię szampony Batiste. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale się różowo zrobiło :) ten suchy szampon jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale świetna przesyłka! Uwielbiam ten suchy szampon, mam taki sam, lecz o innym zapachu ♥
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. O jakie cudowne produkty, wszystko tak słodko wyglada! :)
    Uwielbiam Twojego bloga, jestes super pozytywna osoba :*


    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej :) pięknie dziękuję za miłę słowa! <3

      Usuń
  43. Super rzeczy :) a ten suchy szampon to mój ulubieniec :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Przejrzałam Chyba z 10 Postów na Twoim blogu. ŚWIETNY BLOG! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłam, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję 😉


    Jakbyś miała czas to zapraszam rownież do Mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Aaa jaka fajne różowa paka produktów pielęgnacyjnych! Super<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczny blog i super produkty! <3

    www.ewelinajablonska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Sama mam konto na Dresscloud i nagrody rzeczywiście są super. Świetnego swopa wygrałaś :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  48. Sama mam konto na Dresscloud i nagrody rzeczywiście są super. Świetnego swopa wygrałaś :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  49. O to ja lecę szybko zarejestrować się na tej stronce! Produkty, które wygrałaś są cudowne. Jeszcze większość w takich ślicznych, różowych odcieniach. Mega :)

    Obserwuję kochana :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Super zdjęcia. Zapraszam na mojego fotograficznego bloga igapiechocka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne zdjęcia, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję wygranej - super kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  53. Ej świetny ten pomysł. Zaraz znajdę ten portal i się normalnie zaloguję :P

    Gratulacje! Świetne nagrody.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  54. Zaraz wskakuje na portal :) ale słodko i różowo!

    OdpowiedzUsuń

jusstinkaa.blogspot.com © Jusstinkaa , Blogger