piątek, 24 marca 2017

Makeup Revolution- róż do policzków BLUSHING HEART


Witajcie kochane! Seria Blushing Hearts to przepięknie wypiekane potrójne róże do policzków, marki Makup Revolution - I heart Makeup. Produkty wzorowane są na marce Too Faced, a dostępne są w kilku wariantach kolorystycznych. Mój wybór padł na Blushing Heart, czyli najbardziej różowy ze wszystkich. Wybrałam go z tego względu, że jest najbardziej uniwersalny i będzie pasował większości dziewczyn.


Patrząc na zdjęcia w sieci może się wydawać, ze serduszka są małych rozmiarów, jednak bardzo mnie zaskoczyła wielkość produktu. Róż ma aż 10g i dzięki swojej wypiekanej formule jest bardzo wydajny. Bez problemu starczy mi na lata. 
  

Producent doskonale wie jak przyciągnąć uwagę do swoich kometyków, a chodzi tu o opakowanie! :)
Motyw serduszka sprawia, że całość wygląda przeuroczo i ciężko przejść obok takiego produktu obojętnie!
  Znacznie milej jest się otaczać tak ładnie wykonanym kosmetykiem, niż innym, prostym i bez wyrazu.
My kobiety doskonale o tym wiemy, bo ciągnie nas do takich rzeczy. Być może dla niektórych są one trochę kiczowate, ale moim zdaniem cieszą oko i uprzyjemniają tym makijaż. 

Opakowanie jest papierowe, a sam róż mieści się dodatkowo w plastikowej foremce. Z otwieraniem i zamykaniem nie ma absolutnie żadnego problemu. Wystarczy zdjąć lub nasunąć górę na dolną część. Są do siebie idealnie dopasowane, więc nie było u mnie sytuacji, żeby opakowanie się rozdzieliło np. będąc w kosmetyczce. 


Róż jest w trzech odcieniach, które można używać osobno lub dowolnie mieszać. Produkt jest bardzo aksamitny. Łatwo się go aplikuje, przy czym się nie osypuje ani nie tworzy plam. 
Jest wzbogacony o rozświetlające drobinki, dające delikatne i zdrowe rozświetlenie.
Ładnie ożywia twarz i wygląda świeżo i dziewczęco.
Oczywiście trzeba uważać, żeby nie przesadzić z ilością.
Ma bardzo dobrą trwałość i pozostaje na policzkach przez cały dzień.


Na ręce prezentuje swatche poszczególnych odcieni. Chciałam Wam pokazać subtelną odsłonę każdego kolorku, tak jak to wygląda w moim makijażu, jednak zdecydowałam się na mocniejszą wersję, tak żeby każdy kolor był dobrze widoczny oraz różnice między odcieniami.
Od góry:
- zmieszane wszystkie odcienie;
- największy;
- średni;
- najmniejszy; 

Cena serduszek jest różna. Przeważnie jest to 20-30zł. Ja kupiłam mój za 22zł. 

53 komentarze:

  1. Opakowanie rzeczywiście jest śliczne, od razu przyciągnęło moją uwagę, kolory też bardzo fajne! I cena, jacię, myślałam, że będzie o wiele droższa, a tu takie miłe zaskoczenie. ;) Osobiście różu nie używam, ale cieszę się, że wydałaś o nim pozytywną opinię!

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru. ^^
    shiirox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te serduszka! Ostatnio skusiłam się na bronzer z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda, jednak nie lubię róży :)
    Zdjęcia cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam! Mam rozswietlacz. Jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe recenzja, tyle macie wy dziewczyny gadżetów że jej, Muszę pokazać post mojej dziewczynie ona tym jest zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam różu do policzków, ale ten chciałabym mieć ze względu na piękny wygląd! Blog obserwuję!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolory, ja mam serduszko z makeup revolution ale rozświetlacz i bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już gdzieś widziałam te róże i opakowanie faktycznie przyciąga uwagę. Ja jednak raczej nie używam róży, jestem zdania, że mi po prostu nie pasują :D

    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najwazniejsze to się dobrze czuć w makijażu, więc jeśli się uważa, że coś nam nie pasuje to faktycznie warto zrezygnować :)

      Usuń
  9. Ten róż wygląda cudownie! Opakowanie, odcień bardzo mi się podoba ;) pewnie kiedyś to kupię

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna forma! Tj opakowanie XD

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesowałam się nimi, ale na razie mam swój numer jeden i dopóki się nie skończy, nie mam zamiaru kupować innego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe są te serduszka ;). JA poluje na jeden rozświetlacz z tej serii i mam nadzieje że w końcu wpadnie do mojej kosmetyczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam ten róż już u kilku blogerek i chyba w końcu skusze się by go kupić. Wydaje mi się że jest jednym z lepszych róży. Świetne zdjęcia !
    kanooshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest naprawde bardzo fajny, a w zasadzie są, bo jest w kilka różnych wersji kolorystycznych i można dobrać odpowiedni do swojej cery :) dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  14. Już nie raz go widziałam w internecie , natomiast stacjonarnie nie wiem gdzie go dostać. jest doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie zbyt mocne te kolory, ale pudełeczko jest mega urocze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sa przeróżne wersje kolorystyczne kochana, a do tego wytarczy użyć w małej ilości i efekt będzie delikatny :) wątpię żeby jakaś kobieta nakładała go tyle żeby kolor było aż tak widać jak pokazałam w swatchach :D no może jakies plastiki z grubą wasrtwą tapety :D

      Usuń
  16. Dużo ostatnio pojazdów na MUR zauważyłam, czy to chodziło o paletki czekoladowe, czy właśnie o te róże. Nie da się ukryć, że Makeup Revolution inspiruje się mocno droższymi markami kosmetycznymi, ale nie można powiedzieć, że ich produkty są słabe. Sama mam dwie paletki cieni i jestem mega zadowolona, nawet przyrównując je do Zoevy wypadają prawie tak samo dobrze.

    Co do róży to fajna jest ta jaśniutka wersja z rożswietlaczem. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja różu nie potrzebuję, bo ciągle się naturalnie rumienię. :) Ale muszę przyznać, że ten produkt oczarował mnie swoim opakowaniem!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne opakowanie i dobrze wyglądający produkt. Jeszcze nie używam dużej ilości różu, ale kiedyś może się skuszę :) Ładne zdjęcia, pozdrawiam! :)
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Opakowanie jak i odcienie są niesamowite.
    I mimo tego,ze sie nie maluję to sama nałożyłabym taki róż :)

    http://me-kwiatoners.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. przeiękne zdjęcia, totalnie w moim stylu! Jestem zakochana<3

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używam różu do policzków, bo wydaje mi się, że po prostu do mojego typu urody on nie pasuje. Ale znam te serduszka bardzo dobrze, sama mam rozświetlacz z MR i go kocham!


    http://nicolenicky01.blogspot.com/2017/03/egzamin-gimnazjalny-wyznacznikiem.html

    OdpowiedzUsuń
  22. mega fajna recenzja! Mam jeden roz z tej serii i bardzo lubię! :* śliczne zdjęcia!!

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne w prawdzie nie używam różu ale dla samego wyglądu bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne opakowanie. Tylko kolory wyglądają jak perłowe.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam róż i rozświetlacz z tej serii. Bardzo fajne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam swoje serduszko od Revolution i jestem zachwycona pigmentami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podobają mi się te serduszka. Muszę w końcu je kupić! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Coraz bardziej przekonuje się do tego różu. Nie dość że opakowanie przepiękne to jeszcze te niesamowite recenzje... co wchodzę na jakiegoś bloga to czytam pozytywne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawie wyglądają kiedyś się na nie i na bronzer czaiłam ale nie kupiłam, teraz niestety u mnie w mieście chyba nie są dostępne.... Następnym razem coś z nich na pewno zakupie http://moose-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. te róże kusza już samym swoim opakowaniem :) przyznam, że sama zamierzałam kupić, ale dla mnie jest nico za duży :) wolę mniejsze pojemności :)

    OdpowiedzUsuń
  31. opakowanie mają prześwietne:) Muszę się skusić;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba muszę kupić!Przepięknie wygląda opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam te serduszka! ;) jestem ich wielką fanką ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie moja kolorystyka, ale lubię ich rozświetlacze z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten róż jest genialny! Używałam i jest moim ulubionym. Świetnie że o nim napisałaś.

    Obserwuję i zapraszam do siebie.
    https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam go i jestem z niego zadowolona,a do zakupu przekonało mnie właśnie urocze opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Słodkie opakowanie tych różu do policzków, sama skuszę się go chyba kupić.

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne opakowanie tak samo jak kolory różów. Może,gdy będę się bardziej malować sama się na niego skuszę <3
    Pozdrawiam
    https://writtenbysilene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładne opakowanie oraz ciekawe odcienie różu :) Pozdrawiam:*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Twoje zdjęcia są cudowne! <3 Można się w nich zakochać. Mogę zapytać czym robisz zdjęcia i jakich programów używasz? :) http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  41. To juz kolejna pozytywna opinia o tej serii. Musze kupic to i rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Te serduszka są super! Tylko jednak wolę tą jaśniejszą wersję róży :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie zjawiskowe opakowanie. Kolory też cieszą oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Twoje zdjęcia sa zawsze takie urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo ładie wyglądaja te serducha na policzkach <3 mialam 3 rozne, ale rozdałam po kolezankach, bo już za dużo tego :)

    OdpowiedzUsuń

jusstinkaa.blogspot.com © Jusstinkaa , Blogger