czwartek, 13 kwietnia 2017

Sammydress haul

hej! :)
ostatnio przyszła do mnie duża paczka ze sklepu Sammydress :) przyznam Wam, że jest to zdecydowanie mój ulubiony sklep ze wszystkich chińskich :)
Wybrałam sobie kilka rzeczy, w tym głównie ubrania. Stwierdziłam, że tym razem odpuszczę sobie jakiekolwiek akcesoria.  

Pierwszą rzeczą na która się zdecydowałam był słodki różowy kocyk z ozdobnymi pomponikami :)
ma bardzo fajny, mięciutki materiał i jest w kształcie koła, ale póki co służy mi jako ozdoba na szafę pod bukiety z kwiatami :)


Kolejną rzeczą jest szary sweterek z wycięciami na ramionach i dekoltem V-neck. Bardzo fajny i wygodny :) zrobiony z tkaniny syntetycznej, jednak ani trochę nie czuć sztuczności materiału, a wręcz nosząc go ma się wrażenie, że jest wykonany z wysokiej jakości materiału! 


 moja ulubiona perełka, którą zamówiłam to cudowne futerkoTroche miałam obawy co do tego jak będzie wyglądać, ale z ręką na sercu mogę stwierdzić, że jest idealne i lepiej trafić nie mogłam!
futerko jest dłuższe i zasłania bez problemu tyłek, a na tym mi głównie zależało :) miałam obawy co do włosia, ale niepotrzebnie, bojest tak cudownie mięciutkie, że często sie nim bawie i je gładze :D    


nie miałam nigdy w swojej szafie żakietu więc postanowiłam przejrzeć dostępne w sklepie Sammydress i gdy zobaczyłam ten to od razu wiedziałam, że muszę go mieć! :) ma trochę lejący materiał i jest to bardziej narzutka, z czego się cieszę, bo w zasadzie z guzikami i sztywniejszym materiałem by nie wyglądał tak ładnie jak dla mnie :D ma cudowny pudrowy kolor i pasuje zarówno do eleganckich stylizacji jak i również tych mniej oficjalnych.


i ostatnia rzecz to przeuroczy syrenkowy kocyk, w którym się zakochałam! <3
 motyw syrenki jest genialny i od kiedy zobaczyłam takie cudo w internecie po raz pierwszy to wiedziałam, że będe musiała je sobie sprezentować :) jakość materiału bardzo wysoka i wykonanie koca zdecydowanie świetne! mam wersje 170cm, a sama mam 159cm wzrostu, jednak polecam taką długość również osobom do 170cm, ponieważ jest dosyć długii i gdy siedzę to kocyk kończy się na brzuchu tworząc takie fałdki z materiału, ponieważ spada gdy weźmiemy go wyżej ( na zdjęciu przytrzymuje ręką, żeby nie zjechał :D)   


57 komentarzy:

  1. Długo zastanawiałam się nad zakupem koca w kształcie ogona syreny. Fajnie to wygląda i w dodatku jest ciepły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowny kocyk!
    Mam ten sam sweterek :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale uroczy haul, wszystkie zakupy mają przecudowny pudrowo różowy kolor, który wręcz uwielbiam. Wyglądasz w nich prześlicznie. Masz przepiękny blog, bardzo mnie się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten kocyk z pomponikami, cudownie wygląda na białej szafce! :) Sweterek z wycięciami na ramionach jak najbardziej w moim stylu, wygląda oszałamiająco! :D Za futerkami nie przepadam :)
    W linki poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocyk syrenki najbardziej przyku l moją uwagę! Narzutka śliczna :)
    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zamówienie <3 ten kocyk idealny do pięknych zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci się udało! Kocyk, który masz na komodzie szafce wygląda super! Sweterek też bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne rzeczy, ale najbardziej podoba mi się futerko! Jest świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudowne jest to futerko! :O no i kocyk też świetny, wygląda uroczo :)
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Futerko - przegenialne! Bardzo w moim stylu. No i kocyk!! Fenomenalny! Zawsze mam problem z tym, że pod normalnym kocem wystają mi nogi, albo niedokładnie się okryję. To super rozwiązanie. Sama chyba się skuszę na coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe wybrałaś produkty, te sweterki jest w stylu mojej dziewczyny. Chyba pokażę jej post ten.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak jak nigdy nie podobają mi się futerka, to to jest idealne ♥ Uroczy kocyk i świetna marynarka/narzutka ;)

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie te rzeczy są cudowne! Kocyk ujął moje serce! Muszę sobie taki kupić. Sweterek też jest śliczny <3

    Obserwuję <3
    Anne M z annemcosplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko, jakie świetne rzeczy, ten sweterek i koc syrenka ♥ Wspaniałe!

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojeju, zakochałam się w futerku! Również uwielbiam ten sklep chociaż przyznam szczerze, że inne również całkiem całkiem są :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikałam w linki Kochana :* Śliczne rzeczy wybrałaś, szczególnie podoba mi się kocyk syrenki i szary sweterek Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałem sie w kocu syrenki i chyba muszę go mieć!

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajniutki ten sweter, a ten kocyk? Świetny! <3333

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten syreni ogonek w postaci kocyka? Świetna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne ubrania <3
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://loveelyem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. syrenkowy kocyk przebił wszystko! Też lubię gładzić te futerka hehe :D
    poklikałam :)
    Zapraszam do siebie
    http://prostaprostotablogspot.blogspot.com/2017/04/lista-celow-blogowych-ikablog.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Syrenkowy koc to rzecz, na punkcie której szleje. Jest świetny! I jednoczenie bardzo podoba mi się żakiet i futerko. Zazdroszczę kobietom, które mają czarne włosy, bo tak jak w twoim przypadku pastelowe kolory idealnie z nimi współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy, a te syreni koc jest tak uroczy, że nie mogę się na niego napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze się zastanawiałam czy te koce są praktyczne. No bo chce wstac i mam unieruchomione nogi. Ale wygląda cudnie Kamizelka z futerka najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  25. jej jak tu u Ciebie pięknie, różowo <3
    Ten koc jest cudowny, może do nowego mieszkania taki sobie kupię
    W wolnej chwili zaparzam do siebie http://pannanataliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne rzeczy, wszystkie mi się podobają :D Futerko i narzutka najlepsze ;) Ten kocyck też przesłodki :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz w tym sweterku! :) Mam podobny kocyk i bardzo go lubię. ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny kocyk, a i klimat tego ostatniego zdjęcia taki przytulny. Super!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne rzeczy i jeszcze wszystko utrzymane w takim różowym tonie, bajka :D
    amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne rzeczy ☺ Najbardziej podoba mi się kocyk w kształcie syrenki 😍

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia i śliczne rzeczy wybrałaś - pasują Ci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś wyjątkowo piękną syrenką. Pozdrawiam cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki cudowny kocyk! <3
    Uwielbiam taki styl ubierania się. ^^
    zapomniany-pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocyk jest świetny ;) zarówno ten w kształcie ogona syrenki jak i ten drugi. Zawsze się obawiałam futerek z chińskich stron ale po twojej recenzji chyba sama się skuszę :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. na zdjęciu gdzie masz różowy żakiecik i pod spodem tę koronkową sukienkę.... jaka piękna. Gdzie kupiłas??

    OdpowiedzUsuń
  36. Niepowtarzalna stylizacja, bardzo profesjonalne zdjęcia i doskonale dobrane kolory! Kocham Twój blog!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystko w pięknych kolorkach ;) Sweterek to mój zdecydowany ulubieniec ;) Uwielbiam wycięcia na ramionach ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Syrenkowy kocyk uwielbiam :) futerko też jest przepiekne 💛

    OdpowiedzUsuń
  39. Aaaa wszystko mi się podoba i wszystko bym Ci zabrała!<3 Kocyk syrenka i narzutka są cudowne*-*

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacyjne rzeczy wybrałaś :) szkoda ze moja córka jest taka malutka z chęcią wzięła bym jej taki kocyk ogon syreny! Sweterek cudowny ty jak zawsze Kochana śliczna.
    Poklikane.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ze ja tych kocykow z pomponami nie widzialam! Przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
  42. To futerko niesamowite jest! Kliknięte :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne rzeczy, a takie syrenie kocyki już od dawna skradły moje serce, są cudowne <3 :)
    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wybrałaś przepiękne rzeczy :-) A jaki fajny kocyk! O_o

    OdpowiedzUsuń
  45. Very cool post, dear! Photos beautiful <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  46. Sweterek i żakiet zdecydowanie w moim stylu, zakochałam się ! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowne ubrania :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystko takie cudowne! A u Ciebie tak pięknie różowo! <3 BOSKO!

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny ten koc <3

    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

jusstinkaa.blogspot.com © Jusstinkaa , Blogger