środa, 5 kwietnia 2017

Twinkledeals - nowości

Cześć! :)

Dziś zapraszam Was na nowości ze sklepu Twinkledeals
 Mamy już wiosnę i jest coraz cieplej, więc większośc z Was jest już pewnie po zakupach "wiosennych" lub w trakcie. Wszelkie nowe kolekcje czy wyprzedaże kuszą na każdym kroku, ale nie dajmy się zwariować i kupujmy z rozwgą. Ostatnio zrobiłam sobie listę zakupową rzeczy, które tak naprawdę mi się przydadzą i nie będa zalegały w szafie. Kilka perełek z mojej listy życzeń znalazłam w sklepie Twinkledeals, więc od razu wiedziałam na co się zdecydować. :) Jakość wszystkich produktów jest świetna, a na paczke czekałam zaledwie 3 tygodnie. :)     

Na pierwszy ogień idzie szara torebka z ozdobnym pomponikiem. Jest niewielkich rozmiarów, troszke mniejsza niż a5, jednak właśnie takiej szukałam, żeby pomieścić w niej tylko portfel i kilka innych drobiazgów. Jest lekka i uniwersalna. Pasuje zarówno do luźnych jak i bardziej eleganckich stylizacji. 


Kolejne rzeczy to zegarki. Oba w pięknych różowych odcieniach. Spodobało mi się w jednym połączenie różu i złota, a do tego urocze ozdobne kryształki. Wygląda to naprawdę cudownie! :) a w drugim ciekawy motyw na tarczy. Mimo, że jestem osobą, która się nie spóźnia i zawsze jest na czas, a często nawet dużo przed, to stwierdziłam, że zegarek jest zbyt uroczy żeby go nie wziąść :)
  

Kolejne nowe akcesoria to puszki do torebki :) Od kiedy pojawiły się te cuda to nie wyobrażam sobie wyjść z torebką bez puszka. Mimo, że jest to niewielki element to czasem potrafi znacznie odmienić wygląd naszej torebki i nadać jej wyrazu. :) 

Pierwszy w pudrowym kolorze jest przeuroczy! Bardzo podoba mi się jego kolorek, poza tym włoski są baaardzo mięciutkie i przyjemne w dotyku :) 


Drugi puszek miał na stronie inny kolor więc się zawiodłam, gdy przyszedł mi taki ciemny odcień różowego. Bardzo chciałam mieć taki pudrowy puszek idealnie pasujący do pudrowej torebki, a ten niestety ma zbyt mocny odcień i jakoś niezbyt będzie do niej pasować. 
Mimo wszystko korona jest cudowna i kryształki się w niej bardzo dobrze trzymają, więc może coś pokombinuję i podmienię puszki :) 


Ostatnią rzeczą, której najbardziej byłam ciekawa jest przepiękna spódniczka z modnym ostatnio wiązaniem. Materiał jest tak cudowny w dotyku.. pluszowy, mięciutki i delikatny. Jest cienki więc idealny teraz na wiosnę. Wybrałam rozmiar M, bo na co dzień taki noszę, a wiadomo, że często trzeba brać rozmiar większe na tego typu stronach. Jednak kierowałam się tabelką i trafiłam idealnie :)  


56 komentarzy:

  1. Cudowna torebka i spódniczka <3 Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie, muszę wpaść na stronkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczkę już nie raz widziałam i nie jest zła, jednak sama bym się nie odważyła takiej założyć. Tobie pasuje.

    Torebka bardzo klasyczna i niestety mi takiej brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te puszyste dodatki ja mam króliczka ale teraz zakochałam się w różowej kuleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne rzeczy, strasznie oczarowały mnie zegarki i torebka. Moze dlatego, że puszki już takie mam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są piękne, rzeczy są piękne! <3
    Mam podobną spódniczkę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochalam sie w torebce, jej ksztalt i kolor sa przepiekne. A po za tym chetnie skusilabym sie na te zegarki, tylko wybralabym inny kolor paska.

    http://nastolatka-za-granica.blogspot.be/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. puszki! kocham
    super zdjęcia, naprawdę w tych czasach jest tyle blogów że rzadko spotyka się taki jak twój;)!
    Zapraszam do mnie:)!
    http://aliceeeblog.blogspot.com/2017/04/piekniejsza-cera-w-5-ciu-krokach-z.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Taką torebeczkę zamówiłam mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna torebeka a zegarki.. zakochalam się! Śliczne zdjęcia, spódniczka Ci bardzo pasuje :)
    www.ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna torebeka a zegarki.. zakochalam się! Śliczne zdjęcia, spódniczka Ci bardzo pasuje :)
    www.ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko jest takie piękne, aż miło się patrzy! W mojej szafie jest już zdecydowanie za dużo różowych rzeczy, ale ten zegarek jest cudowny! <3

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka jest moim faworytem, bardzo mi się podoba :) Takiego puszka z chęcią bym sobie kupiła :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka i zegarki są świetne ;) Sama z chęcią kupiłabym takie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zakupy, szczególnie torebka i spódniczka.
    Nie znam tego sklepu, ale chyba będę musiała tam zajrzeć, bo widzę, że mają fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A pięknie! Też mam tą spódniczkę, a nawet mam dwie. Jedna różową, którą juz widziałaś a dzis pokazałam beżową noo i czekam na czarną ale troszkę inną ;). Torebka cudna na bank Ci się sprawdzi. Widać że mega udane zakupy!!
    http://www.fashionbyfeather.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zegarki świetne muszę przyznać, baaardzo w moim typie :D zapraszam do mnie! https://julia0933.wixsite.com/killeroffemininity

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej przypadła mi do gustu ta torebeczka. Można ją wykorzystać i do stylizacji sportowej jak i eleganckiej ;) dobra alternatywna dla wielu pań. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w torebce,urocza 100%. następna leci spódnica, osobiście gustuje w innych kolorach, ale fajnie że wszystko otrzymałaś w tej samej kolorystyce i stonowanych barwach .

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten pomponik z koroną jest uroczy! <3 Aż chce go mieć. :)

    www.monarea94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. aleee piękne rzecy i zdjęcia *-* cudo!

    Zapraszam do siebie

    http://prostaprostotablogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. wow! wszystko jest super, a spódnica w szczególności!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zegarek po prawej jest przecudowny!
    Nigdy nie słyszałam o tym sklepie, ale zachęciłaś mnie żeby tam zajrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie, ale Twoje rzeczy są świetne. Spódniczka super, ale chyba w zegarki skradły moje serce najbardziej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spódniczka i torebka spodobały mi się najbardziej! Widać, że rzeczy są bardzo dobrze wykonane i świetnie wyglądają. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie, ale zrobił na mnie dobre wrażenie :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne rzeczy wybrałaś, zwłaszcza torebka jest śliczna. Zajrzałam nawet do sklepu ciekawe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebka przepiękna. Kupiłabym sobie taką spódniczkę, ale niestety na mnie nie wyglądałaby tak dobrze. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie perełki <3 wszystko mi się tak bardzo podoba... że sama chętnie bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne rzeczy, uwielbiam puszki, sama mam szary i beżowy z perełkami, zegarki też namiętnie kupuję bo mają śliczne pastelowe kolorki. W ogóle to pięknie tu u ciebie, będę zaglądać regularnie. Buziak

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne rzeczy i wspaniałe zdjęcia ;) ostatnio dostałam tą samą torebkę ale w innych kolorach, jest przeurocza, ale dla mnie troszkę za mała :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne rzeczy! Będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak wiosennie już u Ciebie! :) ♥ Torebka - super!
    Pięknego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja zamontowałam ta torebkę ostatnio ale jeszcze do mnie nie dotarła :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  33. Trafiłam przypadkiem na Twojego bloga, ale od razu się zakochałam w jego kolorach! moje ulubione. Rzeczy, które kupiłaś są przeurocze. Lece znaleźć coś dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. torebka świetna, widziałam podobne na allegro, ale moją wadą jest fakt, że nie potrafię spakować się w małą torebkę :)

    również obserwuje :) przepraszam że tak późno się rewanżuje ale praca i praca jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajne, dziewczęce i słodkie rzeczy :) podoba mi się bardzo twoja spódniczka ! (:

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie czuję pociągu do kuleczek, ale za to zegarki skradły moje serce! :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam różowy kolor! <3 Zegarki i spódniczka najpiękniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna spódniczka! <3
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Torebka świetna a te spódnice z wiązaniem faktycznie zyskują na popularności - coraz częściej je widuję - i w sumie całkiem fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja wlaśnie ostatnio wielu takich rzeczy zalegających w szafie pozbyłam się :)

    Mam tą torebką i spodnicę w kolorze szarym <3
    ale pudrowa rownież mega mi się podoba :D może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Torebka jest śliczna, a 'puszki' często wiszą u mnie gdzieś przy kluczach haha. Spódnica totalnie mi się podoba dzięki wiązaniom z przodu :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne rzeczy, a ten puszek po prostu przeuroczy :D Obserwuję ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  43. Moje serduszko skradly zegarki :) przepiekne są ;D no i spodniczka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Torebeczka śliczna ;) A wszystko w takich pięknych kolorkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna jest ta spódniczka, już od dłuższego czasu szukam takiej żeby była idealna.

    OdpowiedzUsuń
  46. Torebka swietna, spodnica nie w moim typie. http://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Torebeczka skradła moje serce :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo spodobała mi się ta torebka. :) Podobny puszek dostałam kiedyś na święta.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przesłodkie produkty! Świetny brelok z pomponem, uwielbiam takie :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale cudna torebka. Przepiękny blog. Śliczne zdjęcia 😊 mysle, ze bede będę częściej do Ciebie zaglądać 😍

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowna torebka. A co do spódniczki tez sie nad nia zastanawiałam i wciąż sie waham bo nie nosze ich zbyt często aczkolwiek na Tobie wyglada cudownie !:*

    OdpowiedzUsuń
  52. Ahhh te Twoje zdjęcia <3 Śliczności ;-))))))

    OdpowiedzUsuń

jusstinkaa.blogspot.com © Jusstinkaa , Blogger